Hallo Iedereen,
Deze 24 jarige meid zoekt een reisgenootje (v) om samen af te reizen naar het mooie australie voor ongeveer 4 maanden. Heb nog niet echt een plan, maar wil daar vriendinnen uit melbourne opzoeken ( en natuurlijk nog veel en veel meer, nieuw zeeland en fiji lijken me super om te zien). Rond december wil ik vertrekken en dan tijd eind maart begin april blijven. Het lijkt me super om daar de feestdagen te vieren in de zon!
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Evelien 24 jaar en woon nog bij mijn ouders.
Verder heb ik een vriend, die helaas niet mee kan/wil reizen vandaar dat ik ook iemand zoek die mee wil. Ben bijna altijd wel vrolijk en probeer zoveel mogelijk uit het leven te halen! Wil vooral wat zien van de wereld!
Ik hou heel erg van shoppen en heb op sommige dagen een waar gat in mijn hand. Hou van films kijken en uit eten gaan, zelf koken/bakken, creatief bezig zijn, pretparken bezoeken (oa disney) in de zomer op een terrasje zitten en mensen bekijken en hou enorm van vakantie! Verder ben ik vrij een actief persoon, hou wel van een uitdaging; zoals klimwanden beklimmen, een bergwandeling maken, camperen/survivaltocht of op een safaritocht gaan. En wat me helemaal super lijkt om een keer te skydiven.
Ik hoop graag van iemand te horen die dezelfde plannen heeft!