Reisgenoot Australie 2013

Hey!

Ik ben Tim, 21 jaar en ben opzoek naar een reisgenote van ongeveer de zelfde leeftijd die mee wil naar Australie. Het is voor mij de eerste keer dat ik zo’n reis ga maken.
Ik wil starten in Brisbane vanwege familie die daar woont. Van daar uit wil ik de rest van Australie zien. Ook wil ik naar Nieuw-Zeeland en op de heen of terugweg naar Thailand voor 2 weekjes.
Wat ik zeker wil gaan doen is duiken. Verder heb ik nog weinig plannen en sta voor vanalles open. Ik ben wel van plan te gaan werken daar.

Groetjes Tim

He Tim,

Ik vertrek in oktober naar Sydney om hier voor twee maand te gaan werken, daarna wil ik heel graag samen met iemand rondreizen, hoe en wat daar ben ik nog mee bezig want er zijn zo veel mooie dingen :wink: Wat zijn jou plannen precies en wanneer?

Groetjes Marissa

Hee Marissa,

Leuk dat je daar eerst 2 maanden gaat werken. Weet je al wat voor werk je wilt gaan doen? Ik zou ook graag rond oktober/december gaan maar heb daar het geld denk ik niet voor, dus wordt het waarschijnlijk begin 2013.
Ik ben ook nog bezig met bedenken wat ik allemaal wil gaan doen. Sowieso wil ik mijn familie gaan bezoeken. Ook weet ik al wel dat ik een paar keer wil gaan duiken. Verder kan ik via familie makkelijk en goedkoop aan een auto komen. Ik zou dan graag met de auto langs de oostkust rondtrekken.
Ook een uitstapje naar Nieuw-Zeeland en de west kust van Australie lijken me mooi!
Dit zijn wat ideetjes van mij, maar sta ook voor veel andere dingen open :wink:

Groetjes Tim

Hoi Tim,

Ik vertrek als het goed is eind oktober, ik heb een gezin in Sydney gevonden om hier als au pair te gaan werken, dit wil ik 2 a 3 maand gaan doen. daarna wil ik zoveel mogelijk van australie gaan bekijken…
Voor mij is dit ook de eerste keer zo, afgelopen februari ben ik met een groepsreis naar mexico geweest, dit is zo goed bevallen dat ik nu zo iets heb van ik wil meer van de wereld zien :slight_smile:
Wanneer heb jij in de planning staan dan om weg te gaan? heb je al andere reisgenoten gevonden?
Duiken is ook iets wat mij super mooi lijkt, de onderwater wereld moet er erg mooi zijn. heb jij dit al vaker gedaan?

Groetjes Marissa

Hey,

Goed geregeld om als au pair te gaan werken.
Het liefst wil ik in november/december gaan zodat ik daar nog een tijdje in de zomer ben. Maar als dat niet gaat lukken, januari of februari denk ik. Of misschien dat ik beslis pas in oktober 2013 te gaan zodat ik heel de zomer meepak en nog ff de tijd heb om alles te regelen. Maar dat laatste duurt me eigenlijk te lang :stuck_out_tongue:
Ik heb nog geen andere reisgenoten gevonden, jij wel?
Het duiken heb ik vaker gedaan, via school heb een paar certificaten kunnen halen. Maar heb tot nu toe alleen in Nederlnd kunnen duiken, maar zo boeiend vind ik de onderwater wereld hier niet.
Heb jij het al vaker gedaan?

Groetjes Tim

Oke, dus eigenlijk nog niet echt rond. Want dan mag je nu wel beginnen :wink: zomer loopt daar door tot ongeveer maart dacht ik. Ben je net klaar met opleiding ofzo dan dat je ook rond die periode weg wilt?
Nee heb nog nooit gedoken, maar lijkt mij wel erg mooi. Ik ben via dit forum heel toevallig op een vlaams gezin terecht gekomen die een au pair zochten, gereageerd en van het één is zo het ander gekomen eigenlijk…

Dus zo snel kan het gaan…

Groetjes

Haha nee nog niet echt rond. Ik zit niet meer op school dus daarom wil ik zeker 6 maanden weg nu het nog kan. Maar ben eigenlijk te laat met regelen om nog dit jaar weg te gaan. Of ik moet ook vanuit Nederland werk regelen daar voor de eerste 2 a 3 maanden.
Maar leuk dat je via dit forum je werk daar heb kunnen regelen!

Groetjes