Reisgenoot 30 (+) gezocht, kerst en O/N in Australië

Hoi,

Ik wil kerst en O&N 2015 graag in Australië vieren (laatste twee weken dec. - eerste anderhalve week jan.).
Maar ik ben dan 35 jaar en maak me een beetje zorgen of ik me niet eenzaam zal voelen tussen toch wel vaak een stuk jongere mensen. Heb onlangs een luxe singlesreis gedaan (Thailand) maar backpacken past toch beter bij me.

Dus ben ik op zoek naar een reisgenoot. Alles vrijblijvend natuurlijk, als we daar alsnog allebei een andere kant op willen; geen probleem. Het lijkt me wel fijn om een beginnetje te maken met iemand met wie het klikt. Zin om aan te haken? Ik hoor het graag!

Ik:
WO/online marketing/communicatie/Breda/Sopranos/Breaking Bad/ehmmm ik lees ook veel en sport weinig/John Irving/Nicci French/thrillers/imdb/fitness/geen huisdieren/bier én wijn/koffie én thee/imgur.

Hey!
Graag wil ik ook in die periode nr Australië. Zelf ben ik 36 en begrijp je goed!
Nr Australië staat al lang op m’n lijstje en zoek iemand om de reis leuker te maken en veel kosten te delen. Zelf ben ik een spontane vrouw, lol maken en genieten horen hier ook bij.
Mocht je meer willen weten, mss handig om pb te sturen.

Update:

Australië is een beetje kostbaar, heb ik gemerkt. Momenteel bekijk ik daarom ook andere plekken op de wereldbol. Als ik toch kies voor Down Under, post ik het hier weer.