Reisgenoot 30+ Australië november 2012

Ik ben een vrouw van 37 jaar en ben van plan om in november 2012 voor een week of 5 naar Australië te gaan.
Concrete plannen heb ik nog niet, maar het idee is wel om langs de oostkust te reizen en onderweg leuke dingen te doen, zo lijkt het me bijvoorbeeld leuk om surflessen te nemen. Vooral lekker relaxed en genieten.
Ik ben op zoek naar een reisgenootje van 30+ om een deel of misschien wel het hele stuk mee te reizen. Hoop op leuke reacties :)!

Hallo,

Ook ik heb plannen om te gaan reizen australie of nieuw zeeland. Max 5 weken. ben zelf erg sportief ingesteld!

Hey, leuk!
Al concrete plannen? Ik ben ook wel sportief ingesteld, wil dus zeker leuke dingen gaan doen daar. Maar hoe ook wel van een feestje/borreltje op z’n tijd ;).

Nee, nog niet echt,zit te twijfelen of georganiseerd of toch zelf. De oostkust ligt ook in mijn planning. Al ervaring met meerdere reizen?

Ik heb al vaker gereisd, maar tot nu toe voornamelijk georganiseerd. Zeker in sommige landen is dat erg prettig, maar je zit natuurlijk wel vast aan een programma. En je betaalt natuurlijk ook wel voor het feit dat alles al geregeld is. Australië lijkt me zo’n toegankelijk land dat je er prima zelfstandig kan reizen. Je bent veel flexibeler in waar je heen gaat en hoe lang je wilt blijven.