Reisgenoot (35 plus) gezocht voor ongeveer 2 maanden Australie/Nieuw Zeeland eind 2014

Hoi!

Ik wil een jarenlange wens nu eindelijk eens laten gebeuren door een week of 8 down under te gaan. Ik heb diverse vrienden in Australie wonen die ik zeker wil bezoeken (Sydney, Melbourne, Adelaide, Perth, Brisbane), maar daarnaast wil ik ook nog wat andere stukken zien. En omdat we dan toch in de buurt zijn, ook Nieuw Zeeland bezoeken.
Ik heb nog geen vastomlijnd plan verder behalve dat het eind dit jaar, begin volgend jaar zou moeten gaan gebeuren. Langere afstanden wil ik vliegen, kortere met een huurauto bijvoorbeeld. Ik hou in ieder geval niet van backpacken en kramperen (pun intended!). Ik kom graag in contact met lokale mensen daar. Dat liever dan de toerist uithangen.
Graag zou ik dit samen met iemand doen, want dat is toch leuker dan alleen. In mijn eigen omgeving heb ik helaas niemand die met me mee zou willen (en kunnen!), daarom hier een oproep.
Als je niet tegen rokers kunt, dan ben je bij mij helaas aan het verkeerde adres.
Ik zoek iemand (m/v) die boven de 35 jaar is, spontaan, ondernemend, flexibel. Iemand die af en toe een dagje zon en zee ook kan waarderen en die het leuk vindt om buiten te zijn. Misschien heb je zelf ook al vrienden die daar wonen die we kunnen bezoeken.
Zelf ben ik begin 50, maar zie er veel jonger uit en handel ook daar naar. Ik ga ook het liefst met jongere mensen dan ik om.

Groet,

M

Hi.
ik wil ook naar Australië en Nieuw-Zeeland het liefst op eigen houtje. in Australië zou ik graag een kennis bezoeken en voor de rest eigenlijk een beetje go with the flow. Ik heb niks tegen rokers wil zelf nog wel eens een sigaret roken bij een goed glas wijn.
Verder ben ik ook 50 en jong van geest. Ik ben avontuurlijk ingesteld ben in basis overal bang van maar doe het dan toch maar. Ik heb op mijn achtenveertigste nog in de himalaya geparasailed ( is dat wel een werkwoord?) verder ben ik een redelijke ervaren reizigster die ook samen met een vriendin al eens op eigen houtje door Peru,Chili,en Bolivia heb gereisd…

Afijn ik heb mijn reis gepland begin januari en wilde 5 weken weg gaan en nee ik wil niet met de rugzak voor mij is het met een drukke baan in het dagelijkse leven tenslotte vakantie.

Af fijn lastig om zo op een mailtje te reageren maar ik sta open voor het (gedeeltelijk) samen reizen echter mijn focus ligt wel op Nieuw Zeeland en ik zou graag nog een paar dagen Fiji doen.

Hartelijke groet,
Anja