Hallo daar!
Ik ben Ilona, 30 jaar en verslaafd aan reizen
Heb al een aantal hele mooie plekjes ontdekt op de wereld, maar ben er nog lang niet klaar mee.
Dit jaar wil ik graag naar Australië. Het lijkt me geweldig om aan het eind van het jaar in zo’n 6/7 weken de oostkust af te reizen met een camper of auto. Genieten van de vrijheid en gaan en staan waar je maar wilt.
Ben relaxed/flexibel en vind het geweldig om dingen te doen zoals duiken, surfen (moet ik nog leren), raften, paardrijden, kajakken, hiken, enz, enz. Af en toe een lui dagje kan ik zeker van genieten, maar ik hou dat geen dagen achter elkaar vol.
Heb je een soortgelijk plannen stuur me dan een berichtje!
Greetz,
Ilona
Ey Ilona,
Wat gaaf! Deze plannen had ik vorig jaar, maar mijn reisgenoot zei vlak voor de reis af. Het lijkt me helemaal te gek om dit alsnog met iemand (of meer personen) te ondernemen. Heb je al enige plannen ondertussen, qua datum bijvoorbeeld?
Gr Robbert
hey ilona!
mijn naam is daisy, ben 28 jaar en ook verslaafd geraakt aan reizen! afgelopen jaar ben ik naar centraal amerika geweest en nu zat australie in de planning. ik wilde eigenlijk alleen gaan, maar met zijn 2en een camper of auto huren/kopen lijkt me helemaal super! zou ik alleen niet zo snel doen. Ik ben 6 jaar geleden ook naar australie geweest maar nog lang niet alles gezien! ik ben makkelijk in de omgang en vind het heerlijk om geen hele vaste planning te hebben maar lekker zien waar het schip strand! misschien leuk om een x af te spreken (mocht je nog niemand hebben natuurlijk/) groetjes!
hey Ilona
ik ben een kerel niki 29 jaar ik vertrek 8 nov .10 nov. ben ik in sydney .
moest je nog niemand hebben om te reizen hoor ik het graag van je .
nikiroumans@gmail.com
ik ben iemand die super graag reist en voor alles te vinden is .
gr niki
Hoi Niki,
Leuk dat je reageert, alleen zijn mijn plannen ondertussen iets veranderd. In plaats van nov/dec is het okt/nov geworden. Heb een ticket van Amsterdam naar Melbourne (via een 2-daagse stopover in Dubai) in het eerste weekend van oktober en vlieg 20 nov terug vanuit Sydney.
Heel veel plezier op je reis en wie weet komen we elkaar onderweg nog tegen!
Groetjes, Ilona