Hallo,
ben Linda, 34 jaar en wil in december 2006/januari 2007 een mooie reis maken naar Thailand of Australië, of misschien wel een combinatie daarvan. Reisduur ca. 4 weken, max. 6. Welk redelijk gezellig mens van pak hem beet 29 tot 39 jaar (m/v) wil samen met mij dezelfde bestemming(en) bezoeken? Ben niet supersportief, wel grenzeloos nieuwsgierig. Wil altijd alles weten. Als ik ergens door geboeid wordt heb ik veel tijd nodig om het helemaal te bewonderen, maar aan de andere kant ben ik ook wel eens snel verveeld, dus dan sta ik alweer te trappelen om naar het volgende door te gaan terwijl jij nog niet eens weet dat je bent aangekomen. Je ziet, ik ben van alles wat. Is in ieder geval nooit saai met mij. Ook niet onbelangrijk: ben altijd vrolijk en hou erg van lachen
Hi Linda, ik heb net mijn ticket geboekt!!! Ik ben van 22 dec t/m 12 januari in Thailand (voor de 3e keer). Ik hoef dus niet alles te zien, daarvoor zit ik er ook te kort, maar het Zuiden is deze keer mijn hoofddoel. En wellicht, afhankelijk van de tijd een iets minder toeristisch deel, de provincie Isaan.
Ik reis alleen maar ben erg in voor gezellig gezelschap. Mocht je willen gaan en heb je nog niet geboekt: snel doen want de tickets worden nu snel duurder. Ik heb via China Airways het goedkoopste gevonden (1157,-). Ik hoor wel of je eens wilt afspreken, groetjes Sandra
Hoi Sandra,
leuk om van je te horen. Ik heb inmiddels samen met 2 andere meiden geboekt voor de periode van 10 dec. tot 2 jan… Daarna heb ik nog 2 meiden leren kennen die zelf al (ieder apart) geboekt hadden maar ongeveer in dezelfde periode reizen. Wij willen eerst over land naar het noorden, en dan pas naar de eilanden in het zuiden.
We willen oud&nieuw vieren op Koh Pah Nang (of zo iets, waar ook altijd de Full Moon parties zijn) en dan terug naar bangkok. A.s. zondag hebben we vakantie overleg in Rotterdam.
Als je nog tips hebt houd ik me van harte aanbevolen.
Hoi Linda, ik ben Angela, 35 jaar. In december heb ik de hele maand vrij en ben supernieuwsgierig naar Thailand. Jouw verhaaltje sprak me aan omdat niets vast staat en ik ook als het gezellig/interessant genoeg is graag nog even “lekker wil blijven plakken” maar ook weer graag verder wil als ik nieuwsgierig ben naar iets anders.
Ik heb eerder alleen door Z- Amerika gereisd, een hele leuke ervaring op zich, ook gewerkt in Costa Rica maar Azie ben ik nog nooit geweest. Het lijkt me nu ook toch ook een stuk gezelliger om samen te gaan en zo ook al het nieuwe en spannende en uuh’s en aah’s met iemand te kunnen delen.
Ik ben gek op lekker eten, lekker genieten op zijn tijd op zo’n bounty beach maar zeker ook iets van de cultuur daar opsnuiven. Humor is een must en kletsen kan ik als de beste
Nog geen echte plannen over waar naar toe, alleen dat ik begin december wil vertrekken voor ong 4 weken
Laat me weten of het je iets lijkt om (eventueel gedeeltes) samen te gaan
Groetjes,Angela
Hallo Linda,
fijn dat je een leuke groep hebt gevonden. Misschien kom ik jullie nog wel tegen op Ko Pagnan, wil ook op een van de eilanden oud & nieuw vieren en uiteraard wil ik dat niet alleen doen - op Ko Pagnan moet het wel gezellig vertoeven zijn.
Een paar tips:
eten: daar gaan eten waar het druk is en dat kan prima op straat. Wel oppassen met rauwe groenten. Maar voor de rest kun je overal heerlijk eten.
boek tijdig een locatie voor de feestdagen, mn op de eilanden, ik heb al wat geinformeerd hier en daar en veel is al vol.
Het Noorden is prachtig. Het is confortabel om de nachttrein die kant op te nemen. Ik heb zelf trekkings in de jungle vanuit Chang Mai gedaan, dat is vrij standaard, wel erg mooi. Chang Mai is behoorlijk toeristisch maar ik vond het toch wel relaxed daar. Minder toeristisch zijn de plaatsjes in het Noord-Oosten. Daar zijn ook een aantal nationale parken.
-Thailand is erg makkelijk om te reizen en ik voel me daar erg veilig.
Hou de weersomstandigheden in de gaten, delen van het midden zijn volgens mij op dit moment ondergelopen en onbegaanbaar, maar dat kan in dec. weer anders zijn natuurlijk.
Heeeeel veel DEET meenemen, je wordt anders gegarandeerd lekgeprikt.
Ik zal je op de hoogte houden over mijn pogingen om iets te boeken in het Zuiden rond de feestdagen, ik hoop dat het niet zo vol zit als het lijkt.
Voor boekingen op Koh Phangan: ik heb van de 6 pogingen om iets te boeken 5 keer gehoord dat het vol was. Ik heb inmiddels een bungalow geboekt in Coconut Village voor oud&nieuw. Meestal zie ik wel waar ik terecht kom, maar ik ben vanuit verschillende kanten gewaarschuwd dat je met de feestdagen heel lastig iets kunt vinden.
Handige website met reviews: http://r24.org/kohphanganhotels.com/kohphangan/hotels/