Ik ben van 22/12 t/m 12/12 in Thailand en vind het gezellig om de feestdagen niet alleen door te brengen (zou zal dat sowieso wel goed komen, maar toch…)
Ik ga dan in ieder geval naar het zuiden, Khao Sok Nat. Park staat op mijn lijstje en een van de eilanden, bijv. Ko Tao.
Wie sluit aan?
Groetjes, Sandra ![]()
Inmiddels 1 bestemming helder: van 27 dec t/m 2 jan zit ik op Koh Phangan.
Dag Sandra,
Ik ben Lisbeth, woon in België aan de grens tegen Maastricht. Ik zou heel graag naar het buitenland gaan in de periode dat jij gaat. Heb zelf nog niet zoveel reiservaring, dus zou graag met iemand meereizen.
Ik sta heel erg open voor andere culturen en om nieuwe mensen te leren kennen. Kan je me wat meer vertellen over je reisplan?
Ben zelf 27 jaar en werk als orthopedagoge met kinderen met leerproblemen.
Sinds kort zijn mijn vriend en ik uit elkaar. Voor mij is het moment aangebroken om erop uit te trekken.
Als je vragen hebt, stel ze gerust.
Groetjes,
Lisbeth
Hallo Lisbeth,
leuk dat je reageert! Heb je al geboekt? Want het wordt steeds moeilijker om een vlucht te boeken, de tarieven stijgen hard nu. Mijn reisplan lijkt er als volgt uit te zien: ik land op 22 dec. vrij vroeg en ben van plan om dan een trein of bus naar Kanachaburi te nemen. Ik ken het gebied en vind het een fijne en mooi groene plek om te zijn. Weet nog niet waar ik slaap, dat zie ik daar wel. Op 26 dec. heb ik een vlucht van Bangkok naar Koh Samui, met 1 overnachting daar. Op 27 dec. neem ik de boot naar Koh Phangan, daar heb ik 6 nachten geboekt in een betaalbaar ‘resort’ (Coconut Village of zoiets). En dan weet ik het nog niet, ik heb verder niks geregeld. Ik ben van plan om in het zuiden te blijven om te voorkomen dat ik als een gek aan het reizen ben, en Kao Sok National Park staat hoog op mijn verlanglijstje. Maar het Noorden is ook heel mooi, al ben ik daar al eens geweest. Misschien dat ik toch wel de trein naar het Noorden neem, alleen dan niet naar Chiang Mai maar nog iets Noordelijker. Maar dat zie ik daar wel. En heb jij al een idee?
Groetjes, Sandra
Hey Sandra,
Mag het ook een reisgenoot zijn?? ff voorstellen: ben Arthur (41) en ben nu een maandje in Thailand en heb nog 2 maanden te gaan, waarvan ik ook nog wat tijd in Laos wil doorbrengen, maar weet nog niet echt waar ik de kerst en oud/nieuw wil doorbrengen, heb het al een keer eerder op Ko Chang gevierd waar ik nu ook ben en was daar super! Maar mijn plannen zijn ook om naar het zuiden te gaan, tot wanneer ben je trouwens in Thailand? Kao Sok staat ook nog op mijn lijstje, dus wie weet?
Groetjes, en ik ga lekker een Singha nemen!! HiHi…
Hoi Sandra!
Vanaf 12 december ben ik in Thailand voor 6 maanden en ook voor de feestdagen heb ik nog geen plannen. Het lijkt me ook leuk om eens naar het zuiden af te reizen, want daar ben ik nog niet geweest. Duss ik zou eventueel wel willen aansluiten ![]()
Groetjes Minke (18)
Hoi Minke,
Mijn plan is weer wat concreter,
ik zit in Kanachaburi rond Kerst (vanaf 22/12). Niks geboekt nog maar wel zo praktisch om in de buurt van Bangkok te blijven, waar op 26 dec mijn vlucht naar Koh Samui gaat. Mocht je tegen die tijd ook in die buurt verblijven dan lees ik het wel! Heel veel plezier gewenst tot die tijd!
Groetjes, Sandra