Wie gaat naar Thailand met Kerst en Oud&Nieuw

Hallo,
ik ben van 22/12/06 t/m 12/1/07 in Thailand. Ik ga in ieder geval naar het Zuiden: eilanden en Khao Sok Nat. Park. Wie gaat nog meer die kant op en zoekt reisgezelschap?

Groetjes, SL1970

Hoi, ik ben van plan om in ieder geval voor de feestdagen naar thailand te gaan en zoek inderdaad reisgezelschap.
Ik ben een vrouw van 51 jaar en zou het gezellig vinden om met z’n tweeen te reizen.
Ik wil ongeveer 3 maanden weggaan, maar zou het gezellig vinden om deels deze tijd met andere mensen om te gaan. Ik hou ervan om met de locale bevolking om te gaan, hou van cultuur, maar zit ook graag bij zwembad of strand om heerlijk te relaxen.
Ik ben meerdere keren in Thailand geweest, maar Khao Sok heb ik nog niet gezien.
Ik ben geen backpacker, hou van een beetje luxe en o ja ik rook. Vele mensen hebben hier echt een hekel aan, dus vertel ik het maar even erbij.
Hoop gauw van je te horen.
Groet.

Dag Rachelia,
ik ben wel een backpacker, ga niet het allergoedkoopst logeren, maar ik zie niet gebeuren dat ik hele luxe overnachtingen kies, daar heb ik geen budget voor. Er zijn echter diverse opties daar tussenin. Ik rook niet maar ik heb niks tegen roken (zolang het maar niet op mijn kamer is). Mijn plan is om kerst in Kanachaburi te vieren, mocht je dat een goed plan vinden reageer dan even, misschien kunnen we elkaar voor die tijd ontmoeten om kennis te maken.
Groet, Sandra