Reisgenoten Thailand december

Hallo,

Ik, een 20-jarige studente Taal- en Cultuurstudies, ben van plan om in de kerstvakantie 2 weken naar bijvoorbeeld Thailand te gaan. Het lijkt me heerlijk om er rond de kerstdagen even lekker tussen uit te gaan. Alleen vind ik het wel een stuk prettiger als ik dan samen met iemand zou reizen. Eventueel zit ik te denken aan een groepsreis, maar het nadeel daarvan is misschien dat je alleen meegetrokken wordt naar alle toeristische attracties. Iemand met zelfde plannen?

Groetjes,
Katja

Hoi Katja

Ik ga ben in die periode al in thailand. dus als je zin hebt kunnen we meschien samen wat gaan bekijken. Ik reis alleen een niet in groeps verband. Heb wat adressen van een collega gehad die er al 5 jr achte mekaar naar toe is geweest.

groetjes chris

Hallo Katja,
het plan om met kerst lekker te ontstressen in zonnig Thailand staat ook op mijn lijstje. Heb veel zin om te reizen in een land waar iedereen eeuwig glimlacht! Ben je nog steeds van plan om te gaan? Wat betreft het maken van een groepsreis heb ik dezelfde aarzelingen, je zit dan zo vast aan een schema en je wordt van hot naar her gesleurd:-). Maar alleen reizen lijkt me ook weer een beetje eenzaam… Dus het lijkt me leuk om een medereiziger te hebben…
Groet
Tessa
p.s. Ik ben net 27, heb overigens ook Taal en Cultuur gestudeerd in Utrecht en werk momenteel in o.a. de culturele sector.

Dag Tessa- ik las je bericht n.a.v. de oproep richting Katja.
Ik heb een gezonde dosis reislust, helaas is mijn partner altijd druk ivm zijn baan.
Alleen reizen heeft zijn charmes, maar met een klein clubje is het een stuk gezelliger.

Zou zomaar en spontaan er tussen uit willen, de bestemming maakt mij niet zoveel uit. De quote aangaande de eeuwige glimlach spreekt ook mij natuurlijk aan.
Met kerst en oud en nieuw blijf ik thuis ivm familie. Maar voor die tijd ben ik zeker voor een zonnig reisje in. Ik moet wel bekkenen dat ik geen ZON/ZEE/Zwembad strand type ben.

Spreekt het je aan… ik hoor het vanzelf. Groeten uit Hellevoetsluis/ Angela

Hallo Katja,

Ik ben zelf ook van plan om de Kerst en Oud en Nieuw te vieren in Thailand. Ik heb de tickets al geboekt en gereserveerd. Vertrek van Amsterdam op 23 december naar Bangkok en terug op 8 januari. Ik ben ook op zoek naar een gezellige reisgenote om er tussen uit te gaan. Hou van zon, zee, strand, shoppen en natuurlijk ook cultuur! Ben een spontane, vrolijke meid en hou van avontuur. Spreek het je aan, bel me anders 06 195 46 505.

Hoi

Zit zelf ook met de plannen om voor kerst nog even cultuur op te snuiven. Zelf heb ik eens rondgetrokken door Thailand. Heel erg fascinerend. Reizen die door shoestring zijn ook goed te doen. Je hebt zelf de vrijheid waar je wilt gaan eten en wat je doet overdag (los van de excursie dier er vaak 1 x per dag bijzit) voordeel is natuurlijk dat je naar “de mooiste gebieden” gaat, er een gids aanwezig is, je overnachtingen geregeld zijn en je een veiliger gevoel hebt. Het is in je eentje wel zon 150-200 euro duuder dan dat je samen gaat. Me vriendin of vrienden hebben geen geld, zitten in opleiding, hebben werk enz. Dus het lijkt me leuk om samen met iemand te gaan.

Laat me maar weten als je het leuk lijkt. Ben een sportieve jongen van 22 jaar.

John :slywink:

Hi John,

Ik heb de tickets al! In je mail heb je het over Shoestring, maar volgens mij kan dit niet meer. I.v.m. de losse tickets. Ik dacht aan de eerste nacht alvast een hotel te regelen omdat je dan helemaal gebroken aankomt en daarna naar andere plekken afreizen. Aan het einde strand, lekker zonnen en relaxen.

Ik hoor het wel. Anders preken we een keer af. Woon in Amsterdam en kan naar je toe rijden. Zit vaak op de weg voor mijn werk.

Groetjes
Sihem