Reisgeno(o)t(en) gezocht eind dec/eind jan 2012 Backpacken door Zuid-Amerika

Hoi,

Mijn naam is Xavy is ik ben een 21-jarige studente. Voordat ik met mijn master begin heb ik nog een paar maanden (5-6), die ik graag zou willen gebruiken om te reizen (backpacken) door zuid-Amerika, wel low budget.

Ik heb op zoek naar reisgenoten die de hele reis of alleen een gedeelte willlen meereizen, aangezien ik weinig reiservaring en ik niemand ongerust wil maken :wink:

Ik heb een paar dingen op het lijste staan:
machu picchu (Peru) & carnaval (Rio). Verder zou ik nog naar Ecuador en Bolivia willen gaan.

Maar ik heb nog niets vaststaan (Ticket is ook nog niet geboekt).

Eind dec/begin jan (afh. van de kosten van het ticket) wil ik vertrekken richting Zuid-Amerika…

Is er iemand die ook van plan is om deze reis (gedeeltelijk) met mij te wilen maken?

hoi xavy,
ik ben heel erg geĆÆnteresseerd om mee te gaan!!!
ik zal eerst even wat vertellen over mezelf…
ik ben 26 jaar en woon in Amsterdam…op dit moment heb ik 2 banen…bij de KLM en bij Continental alle 2 als Grondstewardess.
ik loop al een tijdje met het idee in me hoofd om te gaan reizen door zuid-amerika maar de stap om het alleen te doen is toch wel eng!
Dus ben heel blij dat mijn schoonzus jou oproep zag :cheer:
hahha hoop snel van je te horen.

Groetjes

Hoi Xavy en Shanna?,

ik heb ook interesse.
Zie ook mijn oproepje van vandaag.
Als jullie interesse hebben … hoor ik het graag!

Groetjes

Hallo Xavy, Shanna en ā€œAapje100ā€,

Ik ben Arnold 22 jaar en afgelopen zomer afgestudeerd aan de Universiteit Utrecht en begin in februari met mijn Master. Voor ik start met de Master vertrek ik 18 oktober (over 1,5 week al!) naar Buenos Aires, waar ik 1 maand de Spaanse taal en Latijns-Amerikaanse cultuur ga studeren om vervolgens nog twee maanden rond te trekken door Zuid-Amerika (voornamelijk Argentiniƫ en Chili en als de tijd het overlaat misschien nog wel verder). Ik heb naast de talen cursus nog niks ingepland voor de reis. Waarschijnlijk kom ik in de eerste maand al heel veel medereizigers tegen, maar het lijkt mij altijd leuk om vertrouwd Nederlands te kunnen spreken en misschien een stuk samen te reizen.

Groetjes,

Arnold

Hoi Arnold89,

leuk dat je reageert.
Ik zie dat je voor februari alweer terug bent in NL om naar school te gaan.
Ik ben van plan om waarschijnlijk pas in die periode te vertrekken.
Zeer waarschijnlijk zullen we elkaar, helaas, dan niet kunnen treffen.
Of je moet langer blijven?

Gr