Eerst maar eens cliche voorstellen. Ik ben Nienke, 27 jaar oud en ik ga eindelijk doen wat ik al heeeel lang wil. Reizen door Nieuw Zeeland en Australie. In augustus wil ik vertrekken. Hoe lang hou ik nog open, maar wil zeker een half jaar weg blijven, dit kan altijd langer duren. Ik ben…tsja… ik kan nu wel heel “orgineel” neerzetten, dat ik spontaan ben en een goed gevoel voor humor heb, maar ik denk dat ik beter kan zeggen dat ik mezelf ben en dat ik daarom makkelijk in de omgang ben.
Ik zoek iemand waar ik mee kan samen reizen, die van slap ouwehoeren houdt, maar ook van diepzinnige gesprekken houdt, die van avontuur houdt, maar dat lijkt me logisch, waarom zou je anders naar Oceanie vertrekken :wacko:. iemand die van muziek houdt, met name: punk, screamo, emocore, indie…dus een beetje alternatief is wel een klein beetje een vereiste…
Anaywayz ik hoop hier mijn fellow travelmate te vinden… Spreekt het je aan, reageer dan…
Ik ben Arjan, ben 33 jaar en wil ook de 2e helft van dit jaar naar Australie, maar niet naar Nieuw-Zeeland (daar ben ik al geweest). Als je het interessant lijkt om eens wat van gedachten te wisselen over die reis, kun je me mailen op [EMAIL=“arjan.1974@hotmail.com”]arjan.1974@hotmail.com.
Verder ben ik dit jaar van plan om veel van de wereld te zien. Zuid-Amerika, Azie, maar in de 2e helft van dan dit jaar in ieder geval ook Australie.
Bij mij zou het dus een onderdeel van mijn plannen voor een wereldreis zijn.
Groetjes,
Arjan