Ik ben een 31e jarige vrouw en zou graag eind november 2 maanden willen rondreizen in Australie en/of Nieuw-Zeeland. Ik heb nog niets geboekt en ben dus nog erg flexibel. Voor de gezelligheid zoek ik nog een reispartner…
Het plan dat ik in m’n hoofd had was om te vliegen op Melbourne en via Canberra, Sydney, Brisbane naar het noorden te reizen tot Cairns. Eventueel zou ik ook nog Nieuw-Zeeland en Tasmanie willen aandoen… Duiken is in elk geval ook iets wat ik graag zou willen doen (heb m’n duikbrevet).
Hi Ilse! Ik ben een vrouw van 36 en ik ben me aan het orienteren op een mooie reis. Las net op het forum dat je ook van plan bent naar Australie te gaan, voor twee maanden. Mijn plan is daar ook naartoe te reizen, van 1 tot en met 31 januari. Het allerliefst wil ik duiken op het Great Barrier Reef. Daarom denk ik aan een week of misschien twee weken Cairns. De rest van de tijd zou ik een stuk van Australie of Nieuw Zeeland willen zien. Ook ik heb nog geen reis geboekt. Misschien kunnen we wel samen een duik maken of een auto huren en rondtrekken? Groetjes van Renée en in ieder geval een mooie reis gewenst.
excuses voor de later reactie. Heb blijkbaar jouw reactie op mijn oproep gemist… Mijn planning is iets gewijzigd: begin december tot eind januari. Ik zou in elk geval voor de feestdagen in Australie willen zijn. Heb jij alleen de mogelijkheid om in januari te gaan? Onze plannen komen wel overeen, alleen denk ik dat één maandje wat aan de korte kant is…
Hi Ilse,
bedankt voor je reactie. Ik kan inderdaad pas 1 januari weg en ergens in de eerste week van februari moet ik weer terug… Intussen heb ik op het duikforum contact gemaakt met een andere vrouw ‘op weg naar Australie’ net als wij. Zal ik haar misschien voorleggen te kijken of we alledrie ergens dezelfde plannen hebben?
Groetjes van Renée
het lijkt me leuk om in januari samen te reizen, weet wel mijn exacte planning nog niet…
Heb nu wel al diverse malen gelezen dat januari niet de beste tijd is om naar Cairns te gaan, vanwege het regenseizoen, december zou wat dat betreft beter zijn… Ik zou in elk geval graag naar het Australian Open gaan (17-1 t-m 30-1) en Tasmanie lijkt me ook geweldig (vrienden van me hebben daar met zeehonden gedoken); dus een reis van noord naar zuid lijkt het beste te zijn…
Hi Ilse,
Heb net op internet allerlei mooie dingen over Tasmanie gelezen, duiken door de kelpwouden en met zeehonden zou errug gaaf zijn! Effe denken… Mijn plan was de eerste week van januari te duiken in Cairns, dan in twee weken af te dalen met een huurauto naar Brisbane en onderweg natuurlijk te stoppen op de bijzondere plekken. Dan een kleine week in Sydney, fietsen door de stad, blue mountains, hunter valley. Tenslotte weer duiken in Cairns en dan naar huis.
De vrouw waar ik je al eerder over mailde, bekijkt momenteel of onze plannen passen…
Misschien kan ik ook wel in plaats van terug gaan naar Cairns, verder vliegen naar Tasmanie en daar mijn reis met mooie duiken eindigen?
Je merkt wel, ik ben er nog niet uit! Zal ik je op de hoogte houden? Houd jij mij op de hoogte? Zou ik leuk vinden, misschien kunnen we een stuk samen reizen! Met zijn drieen?
Mijn mailadres is [EMAIL=“reneebeukers@gmail.com”]reneebeukers@gmail.com
Groetjes van Renée