Ik ben Jorn, bijna 21 en student. Ik heb 3 maanden studievertraging en wil daarvan graag in december en januari(ruim 2 maanden) door Australië gaan trekken. Ik wil het liefst eind november vertrekken. Ik ben opzoek naar een gezellige reisgenoot/reisgenoten tussen de 18 en 25 jaar. Ik had het idee om vanuit Sydney naar het noorden te trekken. Het lijkt me ook geweldig om Nieuwjaar in Sydney te vieren. Voor andere ideeën sta ik zeker open. Het lijkt mij handig en leuk als we zeker de eerste weken samen reizen en daarna zien we wel verder. Heb op dit moment nog geen ticket geboekt dus misschien zouden we dat ook samen kunnen doen.
Denk jij dat het leuk is om samen te reizen laat even een reactie achter of mail pantoffel_jorn@hotmail.com.
wellicht een beetje teveel leeftijdsverschil, maar jij bent volgens mij de enige op het forum die ook in december wil reizen. Ik heb vrij van m’n werk in december en januari en was van plan in de tweede week van december te vertrekken.
Ik wilde in eerste instantie vanuit Melbourne via Tasmanie, Sydney langs de kust omhoog naar Cairns om daar te duiken. Maar gezien het weer (het is regenseizoen in januari in Cairns), is het wellicht handiger om andersom te reizen. Nieuwjaar vieren in Syndey lijkt me geweldig, maar alles schijnt daar al vol te zitten. Verder lijkt het me leuk rond de Australian Open in Melbourne te zitten…
Misschien is het een optie om dezelfde vlucht te nemen en de eerste paar dagen samen op te trekken…
Omdat er in het begin niet zoveel animo voor bleek te zijn heb ik besloten met een vriend mee te reizen. Hij ging in de zelfde Periode maar dan naar Thailand. Heb mijn reisplannen nu dus behoorlijk veranderd. Had niet meer gedacht dat er nog iemand zou reageren, daarom heb ik er niet aan gedacht om even te vertellen dat het niet doorgaat. Hoop dat je nog een reisgenoot kan vinden.