Reisgen(o)ot(e) gezocht per direct (qld)! :)

Hallo allemaal,

Ik een 21jarige jongen, backpacker, en ben sinds afgelopen donderdag in Australie en het is hier goed! :wink: Ben gestart in Brisbane en zit nu in Hervey Bay. Ik ben in Australie tot augustus en ben van plan om eerst naar het noorden te gaan. Ik heb werk aangeboden gekregen in Bowen (groente-/fruintteelt) en ik geloof dat ze nog wel meer mensen nodig hebben! Ben van plan om dat misschien een weekje te gaan doen, ligt er nog even aan hoe leuk het allemaal is, dus missch zelfs langer.

Wat ik me afvroeg of er op dit moment meer mensen (m/v) in de buurt zijn of mensen die bijna afreizen nr Australie en geinteresseerd zijn in samenreizen in Queensland in de richting van Cairns. Verdere plannen heb ik nog net echt gevormd maar weet wel dat ik nog nr NSW (Melbourne/Sydney) wil en dat missch via midden Australie (ayers rock) of via de westkust zal doen.

Dus ben je ook op zoek naar een (tijdelijke) reisgenoot laat dan wat van je horen!

heey,

Ik lees dat jij alleen naar australie bent afgereist!! hoe bevalt het?? ik wil namelijk ook heel graag voor een tijd naar australie maar heb niemand in mijn omgeving die mee wil gaan… Nou ben ik aan het twijfelen of ik alleen zou gaan… maar ik lees natuurlijk ook dat jij iemand zoekt om een stuk mee verder te reizen… maar kom je onderweg ook mensen tegen met wie je verder zou kunnen reizen?? of zijn de meeste mensen toch al samen en voel je je dan het vijfde wiel aan de wagen??

groetjes tess

Tot nu toe bevalt het heel erg goed! Ik heb nog maar twee keer een momentje gehad dat ik dacht: “oke… en nu!?” En in beide gevallen kwam ik binnen een kwartier een andere backpacker tegen waarmee ik samen verder ben opgetrokken.
Verder raad ik je aan om ook een georganiseerde tour te gaan doen. Ik ben bijv nr Fraser Island geweest (2 dagen - 1 nacht) en heb zoveel nieuwe + leuke mensen ontmoet! Het is mogelijk dat je op dergelijke tours iemand vind om mee verder te reizen. Ik ga nu samen verder (al is het maar kort) met iemand van die tour, verder richting het noorden.

Wanneer ga je naar Australie?

okey, ik wil ongeveer in september komen ik ben niet helemaal zeker omdat ik niet alleen wil gaan eigenlijk!!! dusss ik ga der nog even over nadenken… hoe lang ben jij van plan te blijven??

groetjes

Tot Augustus.

Is er iemand die wel nu in Queensland zit en een reisgenoot zoekt?

Laat het me weten :dag: