ReisFoto Verkiezing 2015: wie helpt mee?

Jeroen en jij hebben de meeste rechten op dit forum, jullie zouden dat toch moeten weten?

Je kan een peiling maken waar mensen maar één keer kunnen stemmen. Hoef je daarna alleen maar naar te gaan of mensen voldoende berichten hebben om mee te mogen doen (als dat een regel is) en te controleren op IP-adressen (als dat een regel is).

Hoi Zlata,
Ik ben veel op reis geweest en ik ga morgen weer weg voor twee weken. Maar ik doe graag nog mee met jureren, als dat nodig is.
Hoe gaat dat in zijn werk?
Groetjes,
Bruno

Vorig jaar bewust gekozen zelfde categorieen aan te houden. Anders krijg je geen continuteit. Ik zou dus aanraden wederom zelfde categorieen te gebruiken.

Eens! Dien je adminrechten voor te hebben en dat zijn dus niet veel mensen momenteel. Controle is echt nodig overigens.

Overigens zou ik zelfde opzet aanhouden als vorige keren.

Foto’s inzenden
Jury kiest per jurylid 1 foto per categorie
Die foto’s gaan naar categoriefinale, iedereen mag stemmen.
Winnaars van categoriefinale gaan naar echte finale.
Iedereen mag stemmen, meeste stemmen wint.

Zo klinkt het simpel… :biggrin:

Vorig jaar was het simpel! :slight_smile: Probleen was vooral fraudebestrijding.

Eens dat de opzet grotendeels hetzelfde moet blijven. Dit is ook wel de opzet die ik in gedachten had. Wat betreft de controle, die nemen Christel en ik wel op ons. Trouwens wij gaan meehelpen jureren, want dan komen we op een mooi aantal van 5 ( Christel, Bruno, Jean-Michel, Thijs en ik).

ik ga er NU mee aan de slag om alles te plaatsen. Wat is handig, als ik hier even de opzet eerst neerzet dat iedereen het na kan lopen en dan definitief plaatsen?

Dit kan ook iedereen lezen dus dat zou ik niet doen.

Geef de juryleden toegang tot online activiteiten team gedeelte en zet het daar neer zou ik zeggen. Heb je meteen plekje voor juryberaad enzo.

1 like

Overigens, is nu kleine prijs dus zou wedstrijd voor iedereen open stellen. Niet alleen voor betaalde accounts.

Ja goeie, De juryleden zijn toegevoegd, dus als het goed is kan iedereen erbij ( bij intranet forumbeheer). Ik zal over een paar minuten de eerste opzet plaatsen.

Concept van de eerste opzet staat bij Overleg Online Activiteiten, graag op of aanmerkingen :).

Oke, ik ga nu aan de slag met het technische gedeelte voor het opzetten van de reisfotoverkiezing. Wish me luck!

Have fun

1 like

Mochten er mensen in dit topic zijn die het leuk vinden om op de huidige inzendingen te reageren, ga gerust je gang :smiley:

Hoi hoi!

Er wordt nu flink meer dan een week gestemd en er zijn al wat foto’s ingezonden, maar de inzendingen dalen nu een beetje. Zijn er nog ideeën om de inzendingen een boost te geven?