Reiscompas

Vliegt reiscompas altijd alleen maar met inter airlanes?
Of ook met andere maatschappijen?

Groetjes moi

Hallo Reiscompas vliegt inderdaad alleen met Inter Airlines,
wij zijn al meerdere malen met deze maatschappij op vakantie gegaan.
Inter Airlines bestaat pas een paar jaar en heeft een hele goede service,wij gaan weer met een gerust hart zaterdag 27 mei met hun richting Turkije :smiley:

Bedoel je niet vrijdag 27 mei? :smiley: Das ook leuk dan gaan wij ook!
Weet jiij toevallig de vluchttijden al?

Nou in ieder geval een prettigge vakantie he!!

Groetjes daimond

je hoeft niet bang te zijn dat je onveilig vliegt inter airlains word gecontroleerd door klm

:smiley: Ik bedoel inderdaad vrijdag 27 mei we zouden vliegen vanuit Rotterdam Airport maar omdat we de ticket’s nog niet binnen hadden ben ik gaan bellen. Hoorde ik tot mijn verbazing zeggen van uit amsterdam vertrek om half zes
dus ik zei vergis je je niet ik heb geboekt vanuit rotterdam maar nee ze vergiste zich niet nu bellen ze me maandag op hoe het zit. :angry:

ja dat was bij ons ook het geval!

Wij vliegen nu ook via amsterdam en om 21:00 beetje laat vind ik want eigelijk kom je dan pas de andere dag aan?

Is er bij jullie een reden opgegeven waarom je vanaf Amsterdam moet vliegen, wij gaan in ieder geval bezwaar maken bij Reiscompas. Dit kan toch zomaar niet???

waarschijnlijkt komt het omdat er teveel vluchten op rotterdam airort komen en daarom sommige weordne verzet nar schiphol. maar ja
dat heb ik ook maar gelezen en weet niet of dit de oorzaak er van is, maar je hebt grote kans van wel.

ja inderdaad dat zeiden ze tegen ons ook,Ik vind het alleen wel een hele rare tijd want eigelijk komen we daar dus pas 28 mei aan…dat betekent dat je eigelijk al een dag kwijt bent.Dus ik ben wel van plan omdat te melden bij reiscompas.

Maar eerst ga ik lekker mijn vakntie houden,welk hotel zit je s2man?

Originally posted by jessiedm@23-05-2005, 09:24:06
** ja inderdaad dat zeiden ze tegen ons ook,Ik vind het alleen wel een hele rare tijd want eigelijk komen we daar dus pas 28 mei aan…dat betekent dat je eigelijk al een dag kwijt bent.Dus ik ben wel van plan omdat te melden bij reiscompas.

Maar eerst ga ik lekker mijn vakntie houden,welk hotel zit je s2man? **

maar dat komt omdat inter in turkiej begint en eindigt

je hebt best wle gleuk al heb je de vlucht van s’morgens moet je s’nachts je hotel uit nu moet je later weg.