Wie heeft er geboekt via www.reiscompas.nl
İk ben vorig jaar op vakantie gegaan via reiscompas. heb het erg naar m’n zin gehad ik ga dit jaar ook via reiscompas op vakantie trouwens ik heb allang al geboekt:vak02:
Wij gaan dit jaar voor de 1e keer met Reiscompas (van 9 t/m 23 mei ) naar Marmaris (Pasa Beach) en zijn benieuwd.:tssk: Weet iemand misschien wie zij als agent in Turkije gebruiken ![]()
Alvast bedankt voor de eventuele reaktie:zon:
Iedereen alvast een fije vakantie toegewenst !:vak02:
gr
Hans K
Hallo, Kan je ook vertellen hoe het gaat met de tickets had je die 5 dagen van tevoren.
En staat er in Turkije iemand op je te wachten zodat je weet waar je naar toe moet enz.
Vandaag geboekt maar had nooit van hun gehoord dan is het toch een beetje eng.
Ik hoor graag jou ervaring.
Groet Astrid
Hallo Astrid
Wij zijn zeer tevreden over Reiscompas (zie ook op reisgraag.nl/beoordelingen reisorganisaties):zon02:.Bij aankomst in Dalaman stond een vriendelijke vertegenwoordiger ons op te wachten( van Peninsula Tours = agent van Reiscompas) en alles ging vlekkeloos en erg vlot. Ook het inchecken in het hotel ging snel (Pasa Beach in Marmaris) en het welkomswoordje de volgende dag (van Peninsula: Marcel Spijkers) : heeel goed , goede tips en een uitvoerig boekwerk over div zaken, kortom zijn zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar. Ook voor de terugreis was alles tot in de puntjes geregeld.:dag:
Fijne vakantie toegewenst en zie na terugkomst je ervaringen graag (altijd interessant en leerzaam).
groetjes
Hans K.>>>
Sorry Astrid
Nog even op je vraag betreffende de tickets: ja die hadden we via mail op maandagmorgen voor vertrek op zaterdag, dus op tijd.
Vlgen met Onur Air en hebben daar ook geen klachten over. Op de heenweg een uurtje vertraging wat te verwaarlozen is.
Nogmaals goede reis en fijne vakantie.
Hans K
op een gület hoef je niet op luxe te rekenen, maar bij een all inclusive boeking ga je er wel vanuit dat er genoeg eten en drinken aan boord is. dit was niet het geval. dag van aankomst( 12 uur te laat) moest er betaald worden, want de kapitein was niet op de hoogte van de a.i boeking. van ma.t/m do. was er drank aan boord( nauwelijks gekoeld), maar alleen bier, wijn, water en raki, geen likeuren of andere inlandse dranken zoals wel beschreven stond. (reis was van za. t/m za) na do. geen witte wijn meer en goedkoop bier. werd ook niet meer aangevuld, want “het budget was op” volgens de kapitein
het eten was ook mondjesmaat, ontbijt voor 14 pers.: 4 tomaten in dunne plakjes gesneden, af en toe een eitje, paar reepjes feta, olijven, jam en (oud) brood. lunch en diner konden er mee door, maar was meestal vegetarisch. 2x visje, 1x bbq en 1x kippenpoot, verder alleen pasta of rijst met groenten.meestal geen fruit, 3 appels in super dunne partjes gesneden of af en toe een stukje watermeloen.
REISCOMPAS reageert na afloop niet op herhaaldelijk gestuurde klachtenmails van meerdere mensen. je wordt onbeschoft te woord gestaan als je belt en de telefoon wordt gewoon opgehangen. ze zeggen: met klachten had je bij het reisbureau in alanya moeten zijn…om 2 uur 's nachts zeker toen we van boord gehaald werden.
EEN WAARDELOOS REISBUREAU WAAR IK ZEKER NOOIT MEER EEN REIS ZAL BOEKEN.
misschien ook één van die “turkije specialisten” die straks een aantal gedupeerde gasten achterlaat???
we hebben een rondreis :vak01:
geboekt, via reiscompas, dus ik zou graag weten wat nu jullie ervaringen zijn met reiscompas
In september 2010 titanic beach in lara geboekt bij reiscompas. we zouden vliegen met sunexpress op 23 april 2011 vanaf amsterdam. in februari 2011 werden we gebeld dat we met onur air moesten. we zeiden dat we bij hun geboekt hadden omdat we met sunexpress konden. na tientallen keren bellen, werden niet teruggebeld, konden we alleen 22 april s avonds met sunexpress vanaf eindhoven en terug met sky-airlines. we konden dan bij aankomst s nachts (23e al) gelijk inchecken zeiden ze. we hadden al schipholparking besproken, dus omdat we nu van eindhoven gingen, moesten we dat weer afzeggen en iemand regelen ons te brengen en halen, want terug kwamen we wel aan op schiphol. ik zei dat ik wel bewijs wilde dat we in ons hotel gelijk in konden checken. stuurde kibar van reiscompas een briefje. dag vertrek s morgens belden ze dat titanic beach overboekt was op 23 april, dat we 1 nacht in ander hotel moesten. ze liegen enbedriegen heel de boel, hebben gewoon in september 2010 gewacht met boeken denk ik. hebben mensen in titanic beach gesproken, hadden ook via reiscompas geboekt en ondervonden ook deze problemen. zoveel mailtjes gestuurd, laten niks horen, je wordt zwaar in de maling genomen, dus boek daar niet.