Reisbureau

Beste reizigers,

Wij gaan binnenkort naar Suriname onze dochter bezoeken.
Wij blijven 2 weken in Paramaribo maar willen ook graag ca. 2 a 3 dagen de jungle in.
Wie weet een goed reisbureau?
De prijzen verschillen soms zoveel en sommige zijn zo duur!
Of is het beter om zelf een auto te huren en richting Brokopongomeer te rijden en daar overnachten en gids huren???
groet, :dag:
Ingrid

Hoi,
Vanaf welke trip u zoekt in de jungle.
Ik ben zelf touroperator maar u kunt ons page checken we hebben andere visie vandaar dat de prijzen redelijk zijn.
Celestial Beauty Tours op facebook

Beste Ingrid, ik ben net terug uit Gunsi, een uur varen vanuit Atjoni. Ik heb eventueel een contact/ facebookadres van iemand die daar woont. Voor de bus uit de salamaccastraat in Paramaribo betaalde ik 30 srd en de boot was 20 srd. Het verblijf,erg eenvoudig ,was 35 srd per nacht. Ik ben 60 jaar en ben er alleen naar toe gegaan. Het ligt aan de overkant van Anoula. Iets verder ligt een nader ‘resort’ daar hebben ze kamers met eigen douche en toilet. Op aanvraag kan ik het je sturen. Gewoon alles zelf plannen. Ga je met een huurauto dan moet je deze ook in Atjoni laten staan en dat is nergens voor nodig, je rijdt even snel als met een bus.

Via Wereldwijzer app

Kijk naar www.menimi-ecoresort@gmail.com

Via Wereldwijzer app

ImageUploadedByWereldwijzer Reisforums1402328906.074330.jpg

Via Wereldwijzer app

dit is één van de betere reisbureau’s.
duidelijke uitleg, je word goed netjes en snel geholpen.
tuurlijk kun je ook goedkoper het binnenland in, maar is af te raden.
als je er geen bekenden hebt zitten word het al lastiger.
ook is het goed om een betrouwbare gids te hebben die ook af weet van de dieren in de jungle. (o.a gevaarlijke slangen)
als er iets gebeurt in het binnenland duurt het namelijk vaak een halve tot hele dag om bij het ziekenhuis in de stad te komen.
het is prettig om een goede gids mee te hebben die ook weet in die omstandigheden (hoop natuurlijk niet dat dit gebeurt) wat te moeten doen.

bij orange hebben ze altijd een goede gids mee.