Reisbureau/reisleiding ter plaatse,evaluatie deel 3

Best lezers,

Hoe hebben jullie het ervaren vanaf de boeking tot en met de begeleiding ter plaatse?

Jullie beheerder,

Hans.

Kan je alleen mijn mening geven over de begeleiding ter plaatse aangezien ik zelf mijn reizen inboek op mijn werk… (wat natuurlijk perfect verliep haha :wink: )

De begeleiding van Nckrm*nn kan wat mij betreft absoluut een stuk beter! Ze rijden niet mee met de transferbussen en ook bij de terugreis is er niemand aanwezig. Zowel in de bussen als op de luchthaven niet. Ik vind als reisagent persoonlijk dat een dusdanig grote organisatie dit absoluut moet doen, om zo een klein stukje extra service te bieden aan de klant…

hostess ter plaatse was verder ok, kwam op veel dagen langs in de accommodatie.

in kreta met c*rendon geweest, de hostess Miranda was geweldig…altijd te bereiken, en was er ook bij vertrek…patrick daar in tegen ook van dezelfde organisatie was waardeloos, wist niets, sprak de taal niet en liep alleen te zeuren…

Ik heb nog nooit zulke waardeloze reisleiding gezien als dit jaar…
Ik moet zeggen dat het jongste lid van Neckermann in Kusadasi werkelijk alles deed wat in haar macht lag, en je fantastisch hielp zowel bij aankomst al bij vertrek(ook mn ouders geholpen tot de douane een week na ons)

Maar alle anderen, nooit gezien, kwam bij aankomst de bus in gelopen, las in belgisch/nederlands is 3 min alles op wat ze zou moeten(volgends mij van een blaadje) en daarna heb ik niemand meer gezien tot vertrek

TE ERG VOOR WOORDEN!!!

Hostess Jasmin (Od/Bx/Htelpln) niks mis mee, uitgebreide info op de heenweg, host Yasin kwam een aantal maal per week langs in het hotel, coordinatie om iedereen in het juiste busje te krijgen was rommelig, info bijeenkomst sumier en bij de transfer op de terugweg slecht te verstaan, te weinig informatie voor mensen die voor de eerste keer vanaf Bodrum terugvlogen.
Verder alleen maar positieve ervaring met B*X

Zal ik die van mij er ook even bijzetten. Voor ons de eerste keer met Bx en hadden dus met Jasmin te maken. Mijn indruk was bij aankomst goed. Stond een dame met OD/Be* borden en die verwees je na de juiste bus. Jasmin mee als host en vertelde zo het een en ander en volgende dag bij de bijeenkomst ook.

Teruggaande was hij ook weer mee in de bus en deed inderdaad zijn riedeltje, maar gelukkig wisten we zelf al wel een beetje hoe het werkt op de luchthaven. Ik ben op zich wel tevreden met de reisleiding aldaar, al hebben we ze gelukkig niet echt nodig gehad. Dan zou ik het mss beter/anders kunnnen beoordelen, maar voor zover ik het nu inzie… best goed! :thumbsup:

Viva: die patrick was ook in “red mijn vakantie” en toen was hij ook al waardeloos…

reisleiding hoeft de taal van een bestemming helemaal niet te spreken. Dat is vaak een misvatting waarop ze negatief beoordeeld worden die dus helemaal niet gegrond is

verschillende reisorganisaties gehad. Neckerm*** vond ik niet fijn. In Bodrum ging het, in antalya had ik een opschepper die alleen kwam als hij erzin in had. Tenminste zo kwam het over en dan niet alleen op mij.
En in marokko ja wat moet ik daar van zeggen? In de 2 weken 1 keer gezien en dat was bij aankomst.

Verder Ark*/H*/ O*d GRANDIOOS!!!

Groet

Ik heb alleen maar lof over alle hoste’s van H…plan in Marmaris, zeer vriendelijk en erg behulpzaam en dit al vele jaren.
hoop ze nog vaak te ontmoeten.
gr geelke