Stelling:hoe Tevreden Waren We Over De Plaatselij

Beste landgenoten,

Het was druk,heet en hectisch.

Het seizoen zit er op,we gaan per 1 nomber het winterseizoen in.

Er zitten in de mand met appels er altijd wel een paar rotte tussen;deze moeten eruit verwijderd worden.

Graag zou ik van jullie reacties horen wat de ervaringen zijn met de diverse tour-operators ter plaatse.

Deze stelling staat het hele winterseizoen open

wij zijn voor de derde keer met OAD naar Turkije gegaan en alles is net zo goed verlopen als die jaren ervoor.

De welkomstbijeenkomst van Oad is ook altijd uitgebreid en de Hostess in MArmaris waren ook gewoon vriendelijk’

ONze vakantie met Oad was dus weer goed geslaagd

groetjes besmile

Dit jaar : Thomas Cook. Professioneel en degelijk.

Vorig jaar : Corendon, rampzalig ! na klachten over objectief vast te stellen misleidende informatie van Corendon, werd pas na langdurig aandringen en luid protest een klachtenformulier voorgelegd. Nadien kregen we een aanbod tot overboeking, maar dan wel op voorwaarde dat vooraf het klachtenformulier werd gescheurd. We gingen hier noodgedwongen op in en werden naar het Medesa hotel in Gumbet getransfereerd. Kijk even op de vakantiereiswijzer indien je wil weten hoe goed het daar is. De hostess was nadien niet meer bereikbaar…

Hallo,
Wij boeken altijd bij OFC of HTC, Dit jaar zijn we 2x met HTC geweest omdat ze goedkoper waren dan OFC.Maar over beide touroperators hebben wij geen klachten.Achteraf hoorden wij van mensen die bij ons in het hotel zaten , dat zij voor dezelfde reis als ons bij Pasatours 100euro minder hebben betaald.Dus volgend jaar kijken wij ook even op de site van Pasatours.Ik wil er bij vermelden dat wij vorig jaar problemen hebben gehad bij HTC maar naar alle tevredenheid is dit zeer proffesioneel opgelost.

Hallo,
Wij zijn dit jaar voor het eerst met OFC gegaan en dat was een ramp.
Niet het hotel gekregen, dat we geboekt hadden. Om een of andere duistere reden kon dat niet.
En achteraf viel met OFC nergens over te praten.
Met Pasa Tours en HTC hebben wij betere ervaringen.
Dus géén OFC meer voor ons.

Groetjes…Ans

Dit jaar voor t eerst met oad geweest en t bevalt uitstekend. Hadden dus voor okotber ook weer bij oad geboekt. Ik vond een ding erg vervelend en dat was dat we van de bus naar en van t vliegveld telkens moesten overstappen. De heenweg op een klein busje en terug weg naar een grotere bus. Kan wel begrijpen waarom ze t doen, je hoeft niet door heel gumbet te rijden, maar van de zomer waren de busjes er nog niet en moesten we ongeveer een uur op wachten in t mooie weer. Nou dan hadden we dus eigenlijk al in t hotel kunnen zitten… Voor de rest geen klachten. Ik vond oad ook een van de goedkoopste operaters van dit seizoen… HTC is erg duur geworden en pasatours al helemaal… Waar zijn die reisjes gebleven van 150 euro per week!!!

Dit jaar ben ik met Thomas Cook voor twee weken op reis geweest naar Turkije en voor een week met Orion.
Thomas Cook forever en Orion NOOIT meer. en zeker ook nooit meer met Fly Air. Jullie zijn gewaarschuwd !

Groetjes

Neckermann is voor mij de beste.
Alleen de host daar ter plaatse Ton van den Berg.
Rampzalig die man liegt liegt en nog eens liegt.
Gelukkig ken ik Turkije langer als vandaag, maar hij dacht dat ik een klein kind was of zo. Nou echt niet.
Maar buiten hem is en blijft neckermann uitstekend, ik reis er al 5 jaar mee.

groetjes jac

effe terug komen op de host ton van den berg.
Hij werkte bij de hotels wow kremlin en topkapi palace.
Ik zat in topkapi palace. Super hotel, maar ik was blij dat ik hem maar 2 keer hoefte praten of te zien.

groetjes jac

Originally posted by jac@03-11-2004, 12:02:55
** effe terug komen op de host ton van den berg.
Hij werkte bij de hotels wow kremlin en topkapi palace.
Ik zat in topkapi palace. Super hotel, maar ik was blij dat ik hem maar 2 keer hoefte praten of te zien.

groetjes jac **

Ik heb hem helemaal niet gezien :huh: Wat vreemd ! En dat terwijl ik van de zomer via Neckermann (dacht ik) naar het Kremlin ben gegaan. Wij hadden een mevrouw.
Verder is Tui toch ook altijd heel goed, of niet dan?

Ik ben de laatste tijd helemaal niet meer tevreden over de reisorganisaties!
De hotesses ter plaatse doen steeds minder, als je ze al ziet in je app of hotel. In de bus is het praatje ook niet echt meer van je dat.
Nattuurlijk gaan de mensen steeds vaker naar Turkije en is er weinig nieuws te vertellen, maar wat het weer de laatste week was, de wisselkoers, wat wel en niet te eten of drinken of waar rekening mee te houden is ook iets wat ik de laatste tijd mis!

Afgelopen september zijn we met sudtours naar Kusadasi geweest en voor het eerst in jaren(we gaan er al 15) hebben we weer eens een goede gevonden! Therza had tijd voor je, heeft eea geregeld, wat de hostess het jaar ervoor niet voor elkaar kreeg! Helaas was zij niet in dienst van sudtours, maar zo’n dame is goud waard!

Succes iedereen hier in de koude winter,
Op naar een warm 2005
Annemiek

Nou eerlijk gezegt geen een voor mij is het gewoon easy omdat we een reisbureau hebben gewoon mailen met het hotel vliegtuig is zoiezo goedkoop en ze halen ons gewoon op en klaar is kees!!! maar als ik echt moet kiezen is het ik ben er met een geweest dat is ceramic dus

Ben het afgelopen jaar met Maxisun naar Turkije geweest, kort gezegd een ramp! Het hotel viel zwaar tegen, zal jullie die verhalen besparen. Op klachten werd niet ingegaan, een klachtenformulier was onzin, zij behandelde klachten ook zonder zo’n formulier, maar na lang aandringen kreeg ik een handtekening, de reisleiding sprak geen turks en onze hostess was al wel 1 keer eerder in turkije geweest, ze wist zelfs niet waar de pinautomaat was. De terugvlucht van Alanya naar Schiphol werd zomaar drie uur van te voren omgezet in een vlucht van alanya naar keulen om 3 uur 's nachts en verder wisten ze ook niks. Na de reis een schriftelijke klacht ingediend en nooit antwoord gehad, zijn nu bezig bij de geschillencommissie.
Het jaar ervoor met Neckermann, via D-reizen naar Turkije geweest en dat is erg goed bevallen.

Wij zijn dit jaar met Holland International geweest. Op zich was er weinig op aan te merken, alleen geen leuke/goede hostess. Vertelde helemaal niks over de bestemming en deed een beetje lacherig op vragen van klanten. Voor de rest geen klachten/problemen gehad.

Groetjes, Diamond

Ps. Beste touroperator blijft voor mij OAD

Heb dit jaar voor het eerst bij Sunweb geboekt, vond het echt prima, en de hostessen ook. Moet wel zeggen dat ik nooit naar die bijeenkomsten ga hoor en ik boek ook geen excursies bij hun. Omda tik zelf in het toerisme heb gewerkt trek ik er liever zelf op uit. Daarom heb ik zelden wat aan te merken op de organisaties denk ik…