Tis toch wel erg met dit loket waar men vragen stelt, de dame die voor u stond heeft nota bene bijna hetzelfde gevraagd. Zullen die mensen eigenlijk wel lezen?
Je kan in Jakarta overnachten , als het kan 2 nachten zodat je Jakarta en de verschillende Malls (luxe winkelcentra) , de Pasar Seni (Art market ) in Noord Jakarta kan bezoeken , de Nationale Monument in Centrum , de Nationale Museum , ook in Centrum.
Daarna ga je een auto met chauffeur huren om via Bogor (Plantentuin)en de beroemde Puncak Pas naar Bandung te gaan .
Vanaf Bandung ga je met de trein naar Jogjakarta. Ga met de ochtend trein .
Ik mag aannemen dat je 2 nachten in bandung wil verblijven om de omgeving , de tangkuban Perahu krater te zien en andere toeristischeatracties.
…het toch al vergiftigde eiland Java nog meer te vervuilen. SA zal je daar dankbaar voor zijn, want auto’s zijn moderen en symboliseren de “vooruitgang”
Als je een leuke en onbezorgde reis wilt, kun je Rachman bellen +6287839041415. Dat is een lokale gids in Bogor die goed Nederlands spreekt en die een fantastische reis kan regelen van Jakarta naar Yogja, via alle bezienswaardigheden die je wilt zien.
Ik heb dit afgelopen zomer met mijn gezin gedaan en een heerlijke reis gehad.