Reisadvies aankomst Tana, vertrek Nosy Be

Hallo Martijn & Wendy,
Bedankt voor jullie reactie.
Tussen aankomst in Tana en vertek naar St Marie hebben we 2.20 uur, maar omdat we met Air Madagascar vliegen zal alles vast wel goed op elkaar aansluiten.
We gaan 25/9 heen (en zijn dan 26/9 in Madagascar) en vertrekken 26/10 vanaf Nosi Be, dus ik neem aan dat het dan nog net een gratis visum wordt. De rest tussen vertrek een aankomst moeten we nog gaan uitzoeken. Gisteren de nieuwe BBc serie (2011) over Madagascar gedownload. Weer erg mooie beelden…
Nog tips voor daar?

Waar ga je allemaal heen?

Graag gedaan! Omdat je beide Airmada vliegt kot het goed, dat klopt. Mocht de internatoinale vlucht nou heel erg veel vertaging hebben, dan vertrekt het vliegtuig naar Saint Marie wellicht. Ga dan naar de info balie van AirMad, want zij zijn verantwoordleijk voor je verblijf in Tana en vergoeden alle onkosten, hotel, eten, taxi etc.

Verder heb ik tips genoeg.
Wendy

Kijk, daar heb ik wat aan. Bedankt voor de aanwijzing over air madagascar.
We hebben nog geen concreet idee waar we naar toe gaan. Globaal beginnen in St Marie voor wie weet de bultruggen en bijkomen van de reis en dan vanaf daar in een min of meer rechte lijn naar Tulear met wat sights onderweg. Ook willen we naar de Tsingy de Bemaraha en Morondava. Tot slot eindigen in Nosy be of een van die eilanden.
Wil in ieder geval een paar duiken maken. We willen alleen die zaken vast leggen die noodzakelijk zijn en als we het ergens leuk vinden te blijven en/of dingen te schrappen.

Oeh ja, dat wordt idd schrappen. Het is op veel plekken leuk om langer te blijven.

Dat wordt een geweldige reis, maar ik denk ook dingen schrappen.
Als je nog hulp nodig hebt vooraf of tijdens de reis dan kan je altij dcontact opnemen
groetjes, Wendy