Reis volledig vastgelegd!

In november heb ik een reis vastgelegd samen met mijn vriendin naar Thailand. Vorige week hebben we alle binnenlandse vluchten geboekt zodat alles vast ligt volgens een schema, dit doen we:

Brussel - BKK: Aankomst 5 juli
BKK- Chiang Mai: 9 juli
Chiang Mai - Phuket: 17 juli
Phuket - Singapore: 24 juli
Singapore - BKK: 28 juli
BKK - Brussel: 29 juli

Nu, we hebben enkel de slaapplaatsen in Bangkok vastgelegd en in Singapore. Graag had ik geweten of het goed doenbaar is om in het Noorden & het Zuiden slaapplaats te vinden tijdens het verblijf?

Wat het zuiden betreft, Phuket interesseert ons niet, echter wel de andere eilanden & het vasteland. Is het makkelijk om uit Phuket weg te raken? We landen in Phuket om 15u15, zou het mogelijk zijn om hierna nog te vertrekken uit Phuket? Zoniet wordt het een nachtje Phuket en vertrekken we de ochtend erna.

Waar kan men in het zuiden een bootje huren om eigenhandig wat eilandjes te verkennen? Waar biedt men goedkope strandhutten aan waar het niet TE toeristisch is?

Is het makkelijk om zich te verplaatsen in het zuiden tussen verschillende dorpen/steden/eilandjes?

Ik heb er enorme zin in!

Slaapplaatsen vinden…Geen enkel probleem.
Weg te geraken uit Phuket.-Zal andere ochtend worden.
Niet te touristische strandhutten- Railay Beach/ Koh Lanta. Gemakkelijk vanuit Phuket.
Verplaatsen is gemakkelijk te doen, ieder guesthouse ect kan je hierbij helpen of bieden het aan.
Boothuur- Geen ervaring mee, laat me altijd varen ( buiten een Kayak om)

Groeten Peter

mijn ervaring, als je een reis in/door Thailand niet vooraf helemaal vastlegd, kom je toch heel ver. Geniet ervan.