Hoi Iedereen!
Ik ben Ellen en ik vertrek rond oktober naar thailand voor 23 dagen! ik land in bangkok en ga van bangkok terug naar Belgie.
Nu heb ik nog zoveel hulp en tips nodig, en hoop die van jullie te krijgen!
Ik zou eerst wat nachten in bangkok zelf verblijven (ongeveer 4nachtjes) maar ik heb geen idee in welk stadje of plaats ik dan het beste kan verblijven want ik moet daarna weer naar bangkok voor een binnelandse vlucht naar phuket.
Ik wil in bangkok wel eens een tempel zien maar ik denk dat ik na 1 of 2 tempels het ook gezien heb, ik wil wel speciale marktjes zien, shows,shopping, of wat is daar nog de moeite ?
Als ik dan naar phuket vlieg wil ik het zuiden van thailand gaan verkennen, weten jullie wat de beste route hiervoor is ? Ik had zo een beetje in gedachten phuket,khao lak, khao sok(alleen maar voor het nationale park voor de elephant hills) en krabi…
Iemand die toevallig een volledige trip van het zuiden op zijn pc staan heeft ? met eventueel hotels,… dan heb ik een beetje een houvast voor me aan vast te houden. Ik ga op voorhand al mijn hotels boeken want je kan zoveel goeie deals doen op internet.
na het zuiden in thailand te hebben bekeken vlieg ik terug met een binnelandse vlucht naar bangkok en kan daar dan ook nog wat dagen verkennen.
Ik heb er super veel zin in! Maar het is toch best moeilijk in elkaar steken als je niks van thailand kent en niet goed bent met een kaart ![]()
We willen verschillende hotels doen, wat minder goeie maar ook wel heel goeie
Ik wil iedereen alvast bedanken!
Groetjes Ellen