Reis Venezuela - Colombia - Ecuador

Hallo,

Ik heb al veel gebruik gemaakt van de informatie op dit forum, uiteindelijk heb ik mijn reis helemaal geboekt. 26 januari zal ik landen in Caracas om van daar uit naar Merida te reizen, daar zal ik een langere periode blijven en uiteindelijk door reizen naar Bogata en Quito waar mijn reis eindigt. (totale duur 3 maanden)

Nou heb ik toch nog enkele vragen die hopelijk beantwoord kunnen worden door ervaringsdeskundige :

Het leek mij een goed plan om de eerste overnachting alvast te boeken alleen is het erg moeilijk om online een budget hostel te vinden in de omgeving van Caracas. Heeft er iemand tips?

Je hoort veel verschillende verhalen over kosten van overnachtingen en dergelijke. Ik wil het niet te gek maken maar hoeveel doller ben ik ongeveer per dag kwijt? incl reis/overnachting/eten/uitstapjes.

Het viel me op dat er een trein verbinding is van Bucaramga naar Bogota, weet iemand wat dat kost?

Heeft iemand toevallig een site waar je binnelandse vluchten kan boeken?

Hopelijk kunnen mijn vragen beantwoord worden! alvast bedankt

De kosten zullen ongeveer 30-35 dollar per dag bedragen. Colombia en Venezuela zijn vrij duur op het moment.

al enige ervaring te melden?