Reis NEPAL nov 2014

Ik Shanta wil in November 2014 naar Nepal. het is voor mij de eerste keer dat ik alleen ga reizen. het liefst reis ik met iemand omdat het veel gezelliger is dan alleen. vorig jaar heb ik met een vriend van 35 jaar gereisd door Thailand en Indonesië.
helaas kan hij dit jaar niet mee. ik ben een spirituele vrouw van 55 jaar en ik ben al een paar keer in retraite geweest. juli dit jaar heb ik een week yoga meditatie gedaan in Frankrijk. leeftijd zegt niets want ik ben jong van geest en ik zie er ook jong uit.
mijn plannen zijn Kathmandu, chitwan Np, Lumbini (waar Boeddha is geboren) en eventueel Pokhara te bezoeken.
de highlights van Kathmandu.
de bedoeling is om 4 weken rond te trekken. als er mensen zijn die dezelfde interesse hebben dan hoor ik het heel graag. de reis is nog niet geboekt. we kunnen er samen over praten als de click er is,

Hoi Shanta,welkom op wereldwijzer!
Nou Thailand is een prachtig land om door te reizen ! :slight_smile:
Ik las ook in je berichtje dat je plannen hebt om op reis te gaan naar Peru?
Peru is het land van de Inca’s, koloniale steden en een indrukwekkende natuur.
Heb je nog vragen over dit fascinerend land,dan kan je altijd een berichtje posten in het Peru Forum hier op wereldwijzer!
Als je eventueel op zoek bent naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je een oproepje plaatsen in het Reisgenoten Forum
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 Shanta !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.:chin:

Hoi, ik heb wel interesse in de omgeving, ben ook 55 jong, en niet zo spiritueel ingesteld.Hou van mooie landschappen, wandelen, stilte, maar ook van lol maken.

Hoi,

leuk dat je reageert. het lijkt me heel leuk.

ik hou ook heel veel van de natuur, wandelen en lol maken.
wat zijn jouw plannen, heb je eventueel ook interesse in Tibet? een combi van Nepal met Tibet?
hoe lang wil je gaan en wat zijn voor jow de high light.
ik hoor het graag.
gr. Shanta

als j