Reisgenootje gezocht! Nepal & India herfst/winter 2015

Het lijkt mij geweldig om samen met iemand op reis te gaan!
Tot nu heb ik echter nog niet de juist persoon kunnen vinden die mij hierbij kan vergezellen.
Ik ben 16 jaar oud en tegen de tijd dat ik mijn reis wil maken, ben ik 18.
Het duurt dan dus nog wel even. Ik wil namelijk op reis gaan vanaf midden november 2015.
Ik barst van de (goede) ideeën en het lijkt me geweldig om deze samen met iemand te kunnen bespreken of zelfs uit te kunnen voeren!
Iemand geïnteresseerd? Let me know!

Heei,

Toevallig dwaalde dit plan ook door mijn hoofd. In juli 2015 studeer ik af (economie richting toerisme), herfst/winter 2015 is voor mij dus perfect. Voor mij is dit de eerste keer, waardoor ik niet alleen wil. Ik vind het leuk om veel plekjes te ontdekken en meer te weten over de verschillende culturen, ik wil dus geen feest/zuip vakantie. Deze zomer word ik trouwens 21 jaar.

Lijkt dit je wat? laat het dan maar weten…

Groetjes Sylvana!

Heee sylvanaa93 ,

Super leuk dat je hier op reageert!
Het wordt ook mijn eerste keer dat ik op reis wil en daarom lijkt het mij prettiger om met iemand samen te reizen.
Zelf wil ik ook op reis om verschillende culturen te ontdekken en plekken te zien waar je niet zomaar komt.
Deze reis wil ik dus ook niet maken om te feesten, daarvoor kan ik ook naar Cherso of iets in die richting haha :stuck_out_tongue:
Mijn plannen zijn tot nu om ergens midden november weg te gaan richting Nepal om daar een trekkingstocht te maken van ongeveer 10/15 dagen.
Van daaruit wil ik met de trein/bus afreizen naar India. Te beginnen in Varanassi, Agra, Delhi, Jaipur en Jodhpur. Deze steden wil ik allemaal langsgaan per trein/bus om vervolgens vanaf Jodhpur te vliegen naar Mumbai. Vanaf Mumbai wil ik weer over land verder reizen naar Pune en Goa. In Goa zijn er erg veel Volunteer Projects. Hier zou ik graag aan mee willen werken, ik ben van plan dit voor ongeveer 28 dagen te doen. Daarna wil ik per vliegtuig naar Jakarta. Het verdere plan is nog niet helemaal duidelijk, maar ik heb nu in mijn hoofd om dan naar Sumatra, Java en Bali te gaan. In Bali wil graag surfen! Vervolgens wil ik ook naar Australië en Nieuw-Zeeland. Wat er dar allemaal precies te beleven valt heb ik nog niet bekeken, maar daar heb ik ook nog wel voldoende tijd voor!
Waarschijnlijk ben ik een van de weinig die niet Thailand, Vietnam, Laos en Cambodja langsgaat, maar dit ben ik van plan te doen in één van mijn latere reizen. Ik wil voor ongeveer 6 maanden weg, dus als ik dan ook door de 4 hierboven staande landen zou reizen, zou het allemaal wel erg haasten worden.
Als jou dit ook wat lijkt? Stuur me een berichtje terug (misschien via een privébericht, als dit kan op deze blog haha) :slight_smile:

Groetjes,
Eva