Groepsreis naar India en Nepal (juli 2015)

Hallo,

Mijn naam is Lisanne en ik ben twintig jaar.
Aankomende zomervakantie wil ik graag naar India en Nepal (drie weken).
Ik heb de websites van verschillende reisorganisaties al bekeken (ook de groepssamenstelling).
Er zijn helaas niet veel leeftijdsgenoten die zo’n reis willen maken. Vandaar dit bericht.

Is er iemand die het leuk vindt om mee te gaan? Over de reisorganisatie kunnen we overeenkomen: ik heb nog niet geboekt.
Geslacht maakt mij niet zo veel uit:)

Ik hoor het wel!

Groetjes,
Lisanne

Hallo!

In welke regio woon je? Ik wil dit namelijk ook heel graag maar woon in Noord-Holland. Zijn onze vakantie’s dan tegelijk?

Hoi hoi,
Ik woon in Gelderland, maar studeer in Zwolle.
Omdat mijn opleiding onder Noord valt en mijn stage onder Midden, zit ik vast aan een vertrekdatum tussen 11 juli en 20 juli.

Ik hoor het wel,
Groetjes

Hey Lisanne,
In mijn planning om van 11 juli tot 18 augustus naar Nepal te gaan voor vier weken vrijwilligerswerk, kwam ik eigenlijk op je berichtje terecht. Ik wil heel erg graag tussen 11 juli en 16 juli een Homestay trekking gaan maken, dus slapen bij de echt Nepalese bevolking in Dhading. Maar ik zoek eigenlijk een reismaatje die dit ook leuk zou vinden! Misschien kunnen we samen onze reis starten ;). Laat maar weten!

Heei!

Hier nog iemand die rond deze periode (juli-augustus) van plan is om naar Nepal te gaan. Wil je per se met een reisorganisatie mee gaan? Ik zit eraan te denken om op ‘eigen houtje’ te gaan, maar ben onervaren wat betreft wereldreizen. Vandaar ook dat ik iemand zoek met dezelfde ideeën en die het ook prettiger vindt om in ieder geval het beginstuk samen te reizen.

Groetjes

Dag allemaal,
Ik vroeg me af of deze topic nog actief is en of er nog reisgenootjes gezocht worden.
Zelf word ik deze maand 19 en ben student. Ik heb nog nul komma nul ervaring met backpacken, daarom zoek ik nog een reisgenoot (of meerdere). Ik ben van plan om in juli en augustus door Nepal te trekken.

Birgit

Hoi hoi,

Ik heb een reismaatje gevonden en wij hebben bij Shoestring een reis geboekt. India en Nepal on a shoestring. Zo heet onze reis.

Helaas wordt er door vrijwel alle organisaties afgeraden om de komende tijd naar Nepal te gaan i.v.m. de gevolgen van de aardbeving en het tekort aan levensmiddelen waar voor gewaarschuwd wordt (de inwoners hebben al een tekort, hoe meer monden om te voeden, hoe zwaarder het voor hen wordt). Dus onze reis wordt waarschijnlijk aangepast en het zal voor jou ook moeilijk worden om een organisatie te vinden die wel naar Nepal gaat. Je moet je afvragen of je er überhaupt wat aan hebt om daar in juli/augustus al te zijn! Aangezien vrijwel alles verwoest is.

Voor een eerste reiservaring lijkt het me erg zonde om veel geld te stoppen in een reis die waarschijnlijk niet doorgaat.

Zodra wij weten hoe onze reis er uit komt te zien, kan ik je wel een berichtje sturen als je dat leuk vindt? Dan kun je altijd kijken of je mee wil!

Groetjes,
Lisanne