India & Nepal

Hoi!

Ik ben opzoek naar een reisgenoot voor de 22-daagse groeprondreis door India & Nepal met Shoestring. Het lijkt me gezellig om deze mooie reis samen met iemand te ondernemen. Heb jij interesse? Ik zoek daarbij het liefst een reisgemaatje omstreeks mijn leeftijd (zelf ben ik 22 jaar). Zelf heb ik al verschillende verre reizen gemaakt o.a. Amerika en Vietnam. Ik ben benieuwd!

Groetjes Juliette

Hoi Juliette!

Het lijkt me erg leuk om een reis te maken die jij voorstelde.
Wat zijn de precieze vertrekdata?
Ik heb helaas niemand in mijn nabije omgeving die reislustig is. Terwijl ik zelf wel heel erg van reizen en het leren van andere culturen hou.

Zelf ben ik 25 jaar en studeer aan de NHTV te Breda.
Ik hoor graag je reactie.

Hoi Juliette!

Wat toevallig ik zit ook steeds naar deze reis te kijken! India & Nepal trekken mij op dit moment erg aan (vooral de taj mahal en nepal). Zelf ben ik een 22 jarig studente aan de Avans (studie SPH) in Breda. Ik heb o.a. al gewerkt en gereisd in Amerika en Mexico en heb ik zelf gebackpackt in Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, Indonesie, Singapore en Maleisie. Aan welke datum zat je te denken? Ik heb van 2 juli tot ongeveer 20 augustus vakantie.

Ik hoor graag wat terug!

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Leuk dat je reageert. Je hebt al veel gezien!

Ik kijk naar reis van 23 juni t/m 14 juli.

Groetjes Juliette

Hoi!

Ik ben opzoek naar een reisgenoot voor de 22-daagse groepsrondreis door India & Nepal met Shoestring van 23 juni t/m 14 juli. Het lijkt me gezellig om deze mooie reis samen met iemand te ondernemen. Heb jij interesse? Ik zoek daarbij het liefst een reismaatje omstreeks mijn leeftijd (zelf ben ik 22 jaar). Zelf heb ik al verschillende verre reizen gemaakt o.a. Amerika en Vietnam. Ik ben benieuwd!

Groetjes Juliette

Hoi,

Ook leuk dat jij reageert!

Je hebt misschien wel gelezen om welke periode het gaat.

Hoe kun je eigenlijk verder met mensen in contact komen zonder mijn email openbaar te maken?

Groetjes Juliette

Hoi Juliette

Je kan een pb naar iemand sturen daar kan je persoonlijk met iemand verder praten.

Helaas kan ik nog niet de 23 juni want dan heb ik nog tentamens. Pas vanaf de reis van 7 juli kan ik mee. Ik was sowieso van plan om alleen het landarrangement te boeken (699) dan moet je zelf een vlieticket boeken en die zijn goedkoper dan het resterende bedrag van hun reis (misschien een tip voor jou).

Groetjes Mariska

Ik ben onlangs deze reis met Shoestring gemaakt. Op hun site kun je ook kijken hoe de groep samenstelling is en of er mensen van jouw leeftijd tussen zitten.

Over het algemeen leer je snel mensen kennen op dit soort reizen, aangezien je hetzelfde doel hebt. De reis wordt veel geboekt, dus je komt altijd wel leuke mensen tegen.

Was een mooie reis en heb weer een aantal vrienden bij. Laat maar weten als je meer info wil.

Ik had een vraagje:
Op de Shoestring site staat een adviesbedrag aan zakgeld. Dit lijkt me belachelijk hoog voor zo’n goedkoop land. Bespeur ik hier een paar addertjes onder het gras of geef je dit echt uit aan maaltijden/excursies/etc.?

Volgens mij heb ik ongeveer uitgegeven wat ze als zakgeld aangeven bij Shoestring. Uit “veiligheid” kiezen ze niet de goedkoopste restaurants wanneer je met de groep gaat eten. Verder geef je geld uit aan fooi, eten/drinken, excursies / entree, plaatselijk vervoer, etc.

Als je zelf gaat en alles zelf regelt kun je misschien een paar honderd euro besparen. Kan zijn dat je dat dan weer uitgeeft aan vervoer en overnachten, aangezien je deze kosten dan niet kunt delen met iemand anders…