Nepal zomer 2013

Hallo allemaal!

Deze juf heeft een zomervakantie van 6 weken en al jaren de wens om naar India/ Nepal te gaan!
Ik ben 27 jaar, woonachtig in Utrecht en verslingerd aan reizen! Na Zuid-Amerika en wat avonturen in Azië, wil ik graag komende zomer door Nepal trekken.
Ik ben daarom op zoek naar een reisgenoot (25-35 jaar) die een week of 3-4 met mij op pad zou kunnen.

Een combinatie van cultuur en natuur, met wat ontspanning tussendoor lijkt mij de uitstekende mix.
Ben je nieuwsgierig en heb je interesse, dan hoor ik graag van je!

Groetjes, Kim

Hoi Kim,

Ik zag net je berichtje over Nepal. Aangezien ik deeltijd studeer, zit ik ook vast aan de schoolvakanties. Ik heb zoveel mooie verhalen gehoord over Nepal en omstreken. Dus ben ik aan het kijken naar India, Sri-Lanka, Nepal en Tibet.

Ik ben overigens 26 jaar, woon en werk in Rotterdam, studeer in Amsterdam. Ik heb al veel van wereld kunnen zien. Hoogtepunten zijn Canada, Australie, Vietnam en Brazilie.

Heb je al concrete plannen? Zou je het zelf willen organiseren of via een reisorganisatie?

Groetjes,

Tim

ps. je inbox is vol :wink:

Ha Kim,

Ik ben Mijke, 26 jaar en woonachtig in het mooie Nijmegen. Ook ik ben verslingerd aan reizen, van Curacao-Thailand-Cuba-Argentinie-Uruguay-Ethiopie-Bolivia-Nepal en afgelopen jaar China. Graag zou ik Nepal nog een keer willen bezoeken, maar sta ook open voor andere landen/trips!

Ik hoor graag van je !!

Gr Mijke

Ha Kim,

Ik ben Mijke, 26 jaar en woonachtig in het mooie Nijmegen. Ook ik ben verslingerd aan reizen, van Curacao-Thailand-Cuba-Argentinie-Uruguay-Ethiopie-Bolivia-Nepal en afgelopen jaar China. Graag zou ik Nepal nog een keer willen bezoeken, maar sta ook open voor andere landen/trips!

Ik hoor graag van je !!

Gr Mijke

Heey Kim! Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar leuke bestemmingen voor de zomer van 2013. Ik heb zeker interesse om volgend jaar naar India/Nepal te gaan, lijkt mij leuk! Vanwege mijn werk heb ik ook maar 3 a 4 weken vakantie, dus langer kan ook niet. Heb je al verdere plannen bedacht, of nog niet?

Ik hoor graag meer!

Groetjes