Voorstellen en op zoek naar een reisgenoot voor Nepal

Hoi, ik ben Kim, 31 jaar oud en ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op zoek ben naar een reisgenoot voor een rondreis van 2-3 weken naar Nepal (evt. in combinatie met India of Tibet). En naar reiservaringen over deze landen.
In eerste instantie was ik van plan om een Single reis te maken, maar het lijkt me fijner om vooraf al iemand te kennen. Het is de eerste keer dat ik een reis buiten Europa maak, dus vind het best spannend. Graag zou ik op reis willen met een organisatie, maar geen reis waarbij alles al vast is gelegd. Het liefst een reis waarbij je ook veel vrije dagen hebt met optionele excursies, bijvoorbeeld zoals bij Shoestring. Ik ben van plan om te reizen in het voorjaar (maart - mei). En mijn voorkeur gaat uit naar een reisgenoot van ongeveer mijn leeftijd, zo tussen de 26 en 36 jaar.

Hoi Kim,welkom op wereldwijzer!
Nou ik veronderstel dat je ook Kathmandu gaat bezoeken Kim?
Deze stad is erg chaotische,lawaaierig maar als je daar even aan went valt er ook veel te zien, zeker als je van tempels houdt !
Las ook in je berichtje dat je op zoek bent naar een reisgenoot?
Heb je ondertussen al het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Kim!
groet,georgessiam.

Bedankt voor je reactie! Ik heb inmiddels ook een bericht geplaatst op het reisgenoten forum.

Via Wereldwijzer app

Mooi zo Kim !! :slight_smile:
Hopelijk zijn er mensen die ook plannen hebben om op reis te gaan naar Nepal !
Succ6 nog Kim !