Reisgenoot Nepal gezocht

Hoi iedereen,
ik ben Elmar, 20 (dan 21)jaar en ben van plan om vanaf september Nepal te verkennen en dan India! In eerste instantie wilde ik alleen gaan, maar vind het bij nader inzien toch wel spannend. Dus zoek ik een reisgenootje, m/v het liefst rond mijn leeftijd. Ik wil graag avontuurlijk reizen, dus guesthouses, veel onder de lokale bevolking zijn en een trekking door de himalaya maken! Ik hoef niet perse de hele tijd samen te reizen, misschien maar 2 weken ofzo, afhankelijk van hoe het klikt! maar iig dat je niet helemaal alleen terecht komt in Nepal, dat je iets meer vastigheid hebt.
Nou als iemand zich herkent in deze omschrijving, post maar of stuur een berichtje :slight_smile:
ciao

He Elmar,
Ik ben zelf 19 en dan 20. In de zomervakantie kan ik eerst een maand samen met mijn oom en tante mee naar India. Daarna wil ik een familie daar bezoeken en dan verder India verkennen. Ik zoek dus iemand die vanaf 23 augustus of 1 september ook in India wil zijn en waarmee ik een begin kan maken aan een wereldreis. Ik heb nog geen idee hoe lang ik door India wil trekken en of ik daarna Nepal nog zou willen bezoeken maar als het je wat lijkt kunnen we dat bekijken.

Persoonlijk ben ik vanplan een jaartje ertussenuit te gaan. Waarbij ik zeker ook later in het jaar naar Nieuw-Zeeland wil gaan.

Als het je wat lijkt kun je me mailen: eefsadres11@hotmail.com

Eva Schuurmans