Ik zal me ook even voorstellen! Ik ben Monica en van plan om in november/december een reis te maken naar Zuid Amerika voor een aantal maanden. Maaaar… Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje! Dus als je ongeveer hetzelfde plan hebt, laat dan iets van je horen
Hoi Monica,welkom op wereldwijzer!
Ben je op zoek naar een reisgenoot voor een trip, vakantie of wereldreis? Dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer.
Voor vragen over Zuid-Amerika kan je deze link aanklikken
Spijtig dat er niet in je berichtje staat naar welk land je voorkeur naar uitgaat,Monica.
Misschien staat Porto Seguro (Brazilie) ook op jullie programma??Porto Seguro is een heerlijke niet te toeristische plek met mooie natuur.
Een bezoek waard zijn de schitterende natuur- en indianenreservaten in de uitgestrekte regenwouden, waar je onder leiding van een gids, indianen trekkings- en ecotours kan doen. Erg indrukwekkend is een 3-daagse walvisexcursie.
Nou wens je nog veel suc6 met je reis door Z-Amerika,Monica! Om dit welkomstberichtje af te sluiten,nog een mooie foto(Brazilie)