Reis naar Cambodja in 2005

Hallo,

Nou, daar komen ze aan, mijn ervaringen in Cambodja:

Op 26 maart 2005 vertrokken we vanuit Amsterdam richting Bangkok. Vanuit Bangkok vertrokken we na 2 dagen over land richting Cambodja, namelijk Siem Reap. In Siem Reap verbleven we 4 dagen, om op ons gemak de tempels van Angkor Wat te kunnen bezoeken. Vanuit Siem Reap namen we de bus naar Phnom Penh. Het bezoek aan de hoofdstad was indrukwekkend, omdat we hier de Killing Fields, en het Tuol Seng museum bezochten. Na 3 dagen gingen we nog even naar de kust, namelijk naar Sihanoukville, om op 5 april vanuit Phnom Penh het vliegtuig te nemen naar de Laotiaanse hoofdstad Vientiane.

Ik vond Angkor Wat echt supermooi om te zien. De sfeer in Siem Reap was ook goed, niet zo druk en hectisch.
Phnom Penh was veel drukker. Toen we daar met de bus aankwamen, konden we amper de bus uitstappen. De bus was namelijk omsingeld door
‘touts’, om jou naar hun hotel of guesthouse te lokken. 's Avonds wil je daar op bepaalde plekken ook niet komen, niet zo’n veilig idee
dus.
We hebben in Phnom Penh Tuol Seng en de Killing Fields bezocht. Onvoorstelbaar om te zien, vooral Tuol Seng.
Over het algemeen vond ik de bevolking heel vriendelijk, op wat iets te enthousiaste verkopers na.

Wil je meer weten over onze reis? Kijk dan op www.laatdebeerlos.nl/cambodja/cambodja.htm

groetjes, Madelon

Hi… ik heb bezocht naar Cambodja vorig jaar. Ik ging met mijn familie. Daar echt een verbazingwekkende plaats om te bezoeken! Wij planden een reis in dit te hebben volgen jaar. Hebt trouwens u online reishandleiding voor geprobeerd? Ik vond is er een gebruikersvriendelijke reishandleiding aan www.a4trip.com. Het hielp echt mij vele in mijn vorige reis. Hoop dat mijn delen u zal helpen. :wub:
Ik ben niet zo goed in Nederlands, droevig indien er misleading0 in woorden is. Heb een mooie dag.:):slight_smile: