Ik ben Rachelle en ik volg een studie officemanagement bij het NCOI. Hier ben ik volgend jaar maart mee klaar. :rolleyes: Daarna zou ik heel graag naar Amerika willen om te reizen en om de Spaanse taal te leren. Daarom zou ik eerst graag 1 of 2 maanden naar Latijns Amerika (voorkeur: Mexico, Dominicaanse Republiek, Cuba of Costa Rica) willen om mij te richten op het leren van de taal, maar daarnaast zou ik natuurlijk ook veel lol willen maken, nieuwe dingen meemaken en unieke dingen zien. :rolleyes: Na het volgen van deze cursus zou ik ook graag verder reizen naar Florida en Puerto Rico om daar te genieten van de reis. Ik ben spontaan, makkelijk in de omgang en ik houd wel van een feestje, daarom trekt Miami mij ook heel erg! Maar ik vind het ook erg leuk om nationale parken te bezoeken, te genieten van mooie stranden en een drankje te happen op een terasje. :zon02: Ik heb nog geen vaste plannen voor een reis hoor, ik sta nog overal voor open, maar dit zijn mijn voorkeuren. Is er iemand die dezelfde interesses heeft?
jou plannen klinken niet verkeerd joh!!
ik wil ook graag uit dit kikkerlandje dus ben ook op zoek naar een nieuwe uitdaging !!
wil je ook gaan werken daar neem ik aan ??
Ja ik denk dat ik wel een baantje erbij zou willen. Ik werk fulltime momenteel ,dus ik wil er eigenlijk ook gewoon voor sparen, maar voor het levensonderhoud daar, wil ik wel werken. Op die manier leer je ook je talen toe te passen! Maar ik wil wel genoeg tijd hebben om daar ook lol te hebben.
ik wil in ieder geval weg uit dit kikkerlandje wat ons waarschijnlijk toch niks te bieden heeft !!
ik ben opzoek naar nieuwe uitdagingen mooie avonturen en nieuwe mooie mensen te leren kennen!!
helaas ken ik de taal nog helemaal niet maar ben over bereid toe!!
ik wil er ook echt van genieten en misschien als het daar goed bevalt daar ook een langere tijd blijven !!