Reismaatje gezocht Zuid Amerika begin 2011

Hallo allemaal,
Ik ben Joyce, 25 jaar en wil dolgraag naar Zuid Amerika.
Aangezien vrienden niet de mogelijkheid hebben langere tijd van huis te zijn en ik zo’n reis toch prettiger vind met iemand samen, hoop ik via deze weg met leuke mensen in contact te komen.
Concrete plannen heb ik niet, maar zou graag eerst een cursus spaans volgen om vervolgens er op uit te trekken.

Lijkt het je wat, dan hoor ik het graag.

Groetjes
Joyce

Hi Joyce,

hoe gaat het ermee?

Ik wou je even melden dat ik in januari een cursus Spaans start in Buenos Aires,
als begin van mijn Sabbatsjaar 2011. De invulling van dat jaar staat nog niet vast, maar de eerste maand BA is zo goed als zeker. Met een optie op een tweede maand… Ik zou toch graag heel goed Spaans kunnen spreken. :slight_smile:

Het is niet mijn bedoeling om iemand te vinden om samen op hotel te gaan of om rond te trekken, maar het zou natuurlijk we zo tof zijn om met een mede nederlandstalige in de klas te zitten.

Laat me maar een berichtje als je interesse hebt of meer wil weten.

Ik wens je in ieder geval een prachtige reis! :o)

Groetjes,
Peter
Antwerpen

Hi Peter,

Met mij gaat het goed… Met jou ook? :smile:

Leuk dat je reageert…
Daar Spaans leren lijkt me ook super, alleen ben ik voor mijn reis toch wel echt in eerste instantie op zoek naar een medereiziger…
Van de voorbereidingen en samen op het vliegtuig stappen tot en met “samen op hotel gaan:biggrin:” en rond trekken.

In ieder geval heel veel succes en plezier daar!

Groetjes
Joyce

Hey Joyce

Ik heb ook een bericht achter gelaten op dit forum! Ik ben ook op zoek naar een reismaatje voor Zuid Amerika!! Ik ben 10 weken vrij van 31 jan tot en met 9 april en wil dan graag samen met iemand reizen in Zuid Amerika!
Ik had bedacht dat ik in Buenos Aires ging beginnen dan naar icuazu watervallen en dan naar Ushaya en dan evt zuidpool als er tickets zijn en dan omhoog via chili/argentinie naar Peru!
Maar ik heb nog niets geboekt. Dus laat maar weten wat je ervan vind!!
ps Ik ben 27.

groetjes ANouk

Hoi Anouk, dat klinkt inderdaad goed. Misschien kunnen even contact met elkaar opnemen via PM? Ik hoor graag van je. Groetjes joyce

Hey Joyce,

Ik ben Rachelle 22 jaar uit Rotterdam.
Momenteel zit ik midden in mijn afstudeer periode, maar daarna zou ik heel graag Spaans willen leren in Zuid-Amerika. Ik heb totaal nog geen concrete plannen, omdat ik gewoonweg niet weet hoe ik het moet aanpakken. Waar moet je beginnen met zoiets he? Haha.

Ik heb wel een aantal voorkeuren wat betreft landen en plaatsen die ik graag zou willen zien.

Ik vind het best een behoorlijke stap om zomaar alleen op het vliegtuig te stappen. Daarom lijkt het mij ook erg leuk om een reisgenootje te vinden.

Het lijkt mij erg leuk om het er nog eens met je over te hebben per mail of op msn. Ik merk het wel.

Groetjes Rachelle

Hola gente!
Gezellig, iedereen richting Zuid-Amerika.
Ik ben Eline, 22 jaar, en vertrek in januari 2011 ook weer die kant op.
Mijn doel is om te beginnen in Peru, terug naar de stad Ayacucho waar ik in 2009 gewoond heb. Ik spreek dus al goed Spaans en zal geen lessen meer nemen. (Rachelle, mocht je tips willen, mail gerust!)

Na mijn verblijf in Ayacucho (ongeveer 4 weken denk ik) wil ik wel nog graag verder reizen, naar Bolivia, Ecuador, Colombia, Venezuela… eigenlijk staat heel veel nog open :slight_smile: Argentinië, Brazalie en Paraguay lijken me ook te gek :wereld: Lijkt me leuk om voor die delen een reismaatje te hebben of om natuurlijk een paar van Peru’s mooiste plekjes te laten zien en verder te ontdekken!

Staat eigenlijk ook nog open voor hoe lang, ik denk dat ik voor een maand of 4, 5 boek en eventueel nog langer kan blijven.

Mocht het (een van) jullie iets lijken, dan misschien eens een kopje thee doen?
Saludos y mucha suerte con las viajes!!
Eline

Ik heb mijn reismaatje inmiddels gevonden…

>>>:ARGENTINA:vak01::cheer: