Reis maken door Thailand en omgeving

Hallo,

Ik ben Sascha 24 jaar. Ik ben afgestudeerd aan het maatschappelijk werk en dienstverlening en zal heel graag een reis willen maken door Thailand en de omgeving.

Het lijkt mij fantastische om een half jaar te gaan reizen. Ik zal het leuk vinden om deze ervaring te delen met een ander.
Ik zat zelf te denken aan maart 2010, zodat ik genoeg geld kan verzamelen.

Lijkt het je leuk om met mij mee te reizen, stuur een mailtje naar [EMAIL=“saschaverkerke@hotmail.com”]saschaverkerke@hotmail.com

Hey Sascha,

Wil jij alleen rondreizen of wil jij ook beetje kunnen werken in thailand?
Ik wil ook naar thailand om mijn herkomst land te better leren kennen.

Ik ga in november 2009 voor 2,5 weeken opvakantie met mij goeie vriend maar daarna in 2010 wil ik zeker ook voor langer termijn naar thailand.
ik heb nog wel wat familie en kennissen maar ik wil toch met iemand hier in nl samen naar thailand het is toch veel gezellige.
wanneer in 2010 wil jij naar thailand?

gr boy

hey
Ik (35jarige belg) reis alleen door zuid oost azie en ik verwacht om rond half december in thailand te zijn . Voor een leuke babbel mag je me altijd mailen eens je in thailand ben .

bye

Hoi Sacha,

Heb je inmiddels al uitgezocht wat je wil en voor hoe lang je gaat? Ik ben namelijk zelf ook van plan om in maart te gaan alleen weet ik nog niet zo goed hoe en wat…

Groetjes!