Wie gaat er mee naar Thailand?

ik ben van plan om een half jaar naar thailand toe te gaan, ik weet nog niet precies wanneer, het kan zijn dat ik in de zomervakantie eerst ga werken om mijn budget wat op te bouwen, maar ik zoek iemand die misschien met me mee zou willen, ookal is het maar voor een maandje ofzo, het is leuker om zo’n geweldige ervaring met iemand te delen.
ik ben 19 jaar en woon in rotterdam.
ik hoor het graag
kus ilona

Hey,
Kben een jongeman van 22j uit België (Brussel) en ga deze zomer ook naar thailand. Indien je tss 22 Juni en 15 Juli naar Phuket gaat mag je altijd iets laten weten. Een hollandse blondine is altijd welkom
Groetjes
Arnaud

haha heb toevallig wel 2 jaar in belgie gewoond dus ben ook klein deeltje vlaams haha
maar heb je al iets van een plan? ik ben nieuwsgierig om het te horen.

ja gewoon kga alleen naar phuket, maar er zullen wel kameraden daar al zijn en erna afkomen. Hoe meer volk hoe meer vreugd heh!!!

Arnaud

je bent alleen van plan om naar phuket te gaan? das toch ook zonde zie je zo weinig:P

ja nee kga nog zien wak ga doen heh want enkel gogobars bekijken is ni echt mijn ding!!!kwil wa van het land zien ook natuurlijk ma vooral feesjes bouwen!!!

sorry ik wilde mn bericht verwijderen maar geen idee hoe het moet!

Hey Ik ben Jorien en ik ben 19 jaar. Me opleiding is bijna afgerond en ik zit er ook over te denken om te gaan reizen. Tailand lijkt me ook een erg mooi land om naar toe te gaan en evt omliggende landen. Een beetje reizen en mischien ook wat werken. Wanneer was jij van plan om te gaan en hoe lang??
Ik hoop het van je te horen.
Groetjes

Ook nog ff waar ik woon. In de omgeving van Apeldoorn. Oh en ik las dus dat je voor een half je weg wou. Zal een mooi ervaring zijn. Hoevveel denk jij nodig te zijn voor zo’n reis?? Want dat zal dan veel werken worden vooraf en zal dan ook zeker meespelen wanneer je kan vertrekken.
Groetjes jorien

ik ben van plan om in augustus/ september te gaan… ik heb een budget van 1500 euro en dat is vrij weinig, ik ga dus in de zomervakantie eerst even werken en 2000 euro sparen, en ik denk dat dit moet lukken, je kan anders ook kiezen om een paar maandjes te gaan ofzo, ik ben van plan om een paar dingetjes van te voren te plannen en ook af en toe te werken, meer gewoon voor de ervaring dan voor het werken.
wanneer ben jij van om te gaan?
groetjes ilona

Hallo
Mijn naam is ferry en we hebben een duikschool op Koh Tao in de golf van Thailand dus als je iets wilt weten over thailand het reizen enz neem gerust contakt op. Wij bieden een duikcurcus aan 3/4 openwater met gratis bungalow incl alle duikuitrusting. en logboek en duikpas voor heel de wereld . Kom duiken Met de Whale shark
groetjes ferry uit een zonnig Koh Tao en al vast een fijne voorbereiding in Nederland

Hai! Ik ben nu nog bezig met me studie afronden. Laatste jaar was stage jaar dus tot eind april zal ik in Frankrijk zitten. Zelf denk ik dat augustus/september te korte tijd is om genoeg geld bij elkaar te werken :s. Moet ook nog veel dingen uitzoeken dus is denk ik wat te snel.
Jij veel plezier met je reis.

groetjes

Ik ben van plan eind april naar Thailand te gaan (tot eind juli). 3 Maandjes dus. Weet alleen nog niet welke omliggende landen ik wil bezoeken…

Nog meer mensen die er rond deze tijd ook zijn?

Groeten Jacco

Hey Jacco,

Ik ga eind April/ begin Mei die richting uit. Ook voor zo’n 2 a 3 maanden. Veel plannen heb ik verder ook nog niet.
Ben zelf 21 jaar, hoe oud ben jij en wat verwacht en wil je met deze reis?
Zelf wil ik gaan backpacken, en vooral veel mooie plekken bezoeken, maar wel op relax tempo. Het is wel vakantie.

Karel
mail/msn: karel_kruyk@hotmail.com

He Karel! Ik ben zelf ook 21 jaar, en wil ook net als jij eind april het liefst weg.

Heb er afgelopen jaar het wat geld opzij gezet, ga uit van ± 20 euro per dag p.p. en heb nog 200 eu opzij gelegd voor duiken.

Ik wil ook 3 maandjes ongeveer, ligt eraan of het bevalt en hoe snel het evt gaat met het budget, maar bedoeling was wel tot eind juli ongeveer te blijven.

Wil best beetje low budget gaan (nachttrein, normale guesthouses etc…) ligt er ook aan in hoe duur het daadwerkelijk is, aangezien er verschillende verhalen op forums staan.

Wil wel ook net als jij de leuke plekken bezoeken, en minimaal 2 weken ook wel op de eilanden in t zuiden zitten (wil mn open water duikbrevet ook halen)

Daarnaast wil ik naast Thailand ook nog wel andere landen als Laos, Cambodja en miss Vietnam aandoen, gewoon kijken waar het leuk is en anders doortrekken gewoon…

Hoe zie jij de reis voor je?

Groet, Jacco

Hey,

Ongeveer hetzelfde verhaal. Ik ben een student die is gestopt met z’n studie en in september met een andere studie gaat beginnen. Daardoor heb ik wel de tijd maar niet veel geld, dus ik houd het ook graag low budget.

Ik wil ook eind Juli wel terug zijn want ik ga nog 2 weken met vrienden weg in augustus.

Duiken heb ik nog nooit gedaan. Het lijkt me wel leuk voor een paar keer, maar zo te horen heb jij het al vaker gedaan?

Qua landen zit ook in dezelfde richting te denken. Misschien Indonesië of Maleisië er nog bij, maar dat is het ook wel.

Voeg me maar toe op msn of mail me even, dan praten we daar verder. Dat is iets makkelijker dan via dit forum.

Groeten,
Karel