Thailand feb of maart 2010

Ik ben Susan, 28 jaar en wil in februari of maart voor ongeveer 3 weken naar Thailand. Wie heeft er zin om mee te reizen, of heeft rond die tijd ook al een bezoek aan Thailand gepland?

hallo suus,

Ik ben van plan om naar thailand te gaan rond die tijd. Maar ik wil er ook gaan werken in een weeshuis of op een school. Ik ben er al een keer geweest voor vakantie. Maar nu wil ik iets langer blijven, omdat ik het zo prachtig vind daar met die mensen. Ik weet niet wat jou plannen precies zijn?

Gr, Clint

[EMAIL=“clintelsendoorn@kabelfoon.nl”]clintelsendoorn@kabelfoon.nl

Hoi Suus,

Ik geloof dat ik ook ergens in de buurt zit! Maar waar?? ik zit tussen begin januari en 20 maart ergens in zuid oost azie. Ben niet echt heel erg van plan om te plakken op 1 plek behalve de laatste week van de trip. Dan zit ik heerlijk op een eiland in een hut met heel veel wit warm zand, kristal helder water, zon en lekker eten

:biggrin:

Hoi Suus,

Ik zou ook graag rond maart richting thailand en omstreken vertrekken voor 2 maanden. Heb je al plannen? Ik heb nog niks concreet aangezien ik er nog maar net mee begonnen ben.

groetjes Mariska

Hey allemaal, ik wil ook graag voor 2 maanden ongeveer naar Azië. Ik heb nu Bali op de planning staan, maar Thailand lijkt me ook super. Ik ben een jongen van 20 jaar. Interesses: muziek, fotografie, natuur.

Als het je wat lijkt, stuur maar een priveberichtje :vak02:

Mijn vakantie aanvraag is inmiddels op het werk goedgekeurd, en mijn plan is om op 24 februari naar Thailand te vliegen, en daar dan 3 en een halve week te blijven.
Concrete plannen heb ik nog niet echt gemaakt, maar ik wil in ieder geval mijn duikbrevet gaan halen.

Groetjes Susan