Gezellige reisgenoot gezocht!!

Ik wil al enige tijd een verre reis maken en ben op zoek naar iemand die samen wil gaan om de mooie ervaringen samen te delen. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als psycholoog, maar wil op dit moment graag weg van alle dagelijkse dingen hier in Nederland. Ik hou van gezelligheid en feesten, maar ook zeker van cultuur en natuur!!
Mijn voorkeur gaat uit naar Thailand of Vietnam, maar een ander land kan ook.

Helaas kan ik maar 1 maand vrijnemen op mijn werk. Ik wil graag (gezien de beste reistijd) in feb/maart/april gaan!

Ik hoor graag van jullie :slight_smile:

Hallo,

Leuk dat je plannen hebt om die kant op te gaan. Momenteel ben ik mij aan het oriënteren om de maand februari naar Thailand te gaan. Ik ben een vrouw, net 32 geworden en heb al wat reiservaring in Azië. Ik wil deze reis graag met andere mensen reizen, de gehele reis of een gedeelte. Kun je mij iets meer over jezelf vertellen en over je reisplannen in Thailand?

Groetjes,
Chiara

1 like

Hoi Lihoeben

Binnenkort vertrekken we met twee naar Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. 19 maart keren we terug dus ik vermoed rond februari-maart in Vietnam/Cambodja te zitten. Geen strakke planning dus wel wat moeilijk te zeggen waar we zullen zijn…

Als je zin hebt om contact te houden, laat dan gerust iets weten. M’n reismaatje is een 26 jarige kerel, ikzelf ben een 27 jarige vrouw en we kijken er naar uit om ook anderen toe te voegen aan het reisgezelschap. Hoe meer zielen hoe meer vreugde!

Groetjes

Xena

Hoi, ik zou graag rond maart voor 4 weekjes naar Afrika of Azië gaan, evt. met vrijwilligerswerk erbij.
Ik ben zelf 25 jaar en ben verpleegkundige. Als je zin hebt kunnen we even ideeën uitwisselen?
Groetjes, Irene