Reis kenia en Tanzania

Hoi,

Wij zijn op zoek naar een reis naar zowel Kenia als Tanzania. Een combinatie dus.
De duur maakt ons niet zoveel uit, ook de accomodaties niet.
We zijn avontuulijk ingesteld en hoeven niet alle luxe.
Kan iemand ons hiermee helpen? Wij kunnen zelf nog niet de juiste reis vinden, misschien heeft iemand ervaring…

Bedankt!

Wendy & Sanne

kijk eens bij:djoser, sawadee, shoestring, summum, baobab of koning aap. Keuze zat! Een kampeerreis is iig het goedkoops…
Wij gaan in juni met sawadee, 23dg. Dit is een reis waarin gekampeerd wordt en in hotels geslapen wordt. De afwisseling lijkt mij erg prettig…
Succes met uitzoeken!

kijk eens op www.sawadee.nl, leuke afwisseling, mooie reisroute, goede reisorganisatie!
gr

Sanne en Wendy,

Let wel… Als je gaat kamperen dat het op vlakten enzo flink kan afkoelen 's nachts. Houd daar eventueel rekening mee met kleding en dergelijke. Verder zou ik ook voor zo een reisbureau gaan. Geeft het minste gedoe, vooral als je nog geen ervaring hebt met dat soort reizen. Loop eens binnen bij een willekeurig reisbureau en vraag het hoe en wat. Een eigen reis plannen kan ook, maar heeft meer voeten… en regelwerk… in de aarde, zoals visa, boeken hotels en vluchten, enzovoort.

Ik ben naar Kenia geweest en heb het daar heel leuk gehad. Ontwikkelingshulp gedaan via de stichting Verkaart. Erg aan te raden, maar die gaan niet naar Tanzania. Wil je daar specifieke dingen over weten, of over Kenia zelf… dan kun je gerust mailen. Diverse foto’s zijn te vinden in mijn album hier op Wereldwijzer.

Succes,
Wouter v. Kuijk

Wij hebben gewoon een goedkope aanbieding naar mombasa genomen ( hotel soleil) van neckermann en vandaaruit
hebben wij de trein naar nairobi genomen om vandaar uit een safari te doen in Arusha tanzania. geboekt bij http://www.hoflandexpeditions.nl/index.html
Je kunt ook de trein nemen en dat is hardstikke leuk.
Dat hebben wij in januari 2007 gedaan.
en op ons advies al meerdere mensen na ons.
Kijk voor uitgebreid reisverhaal op
www.tonstegers.nl