Reis je mee deze zomer?

Hai!

Ik ben Kim, 22 jaar, werk als juf op een basisschool en wil de wereld zien!!
Na onder andere Israël, Brazilië en Thailand aangedaan te hebben, heb ik de smaak compleet te pakken en zie ik mezelf absoluut niet de hele zomer thuis zitten…

Vrienden hebben geen tijd, geld of mogen niet mee van de baas, dus ik maak een sprong in het diepe en probeer het via deze weg een keertje!
Wat betreft bestemmingen ben ik heel flexibel; als het maar ver weg is en je in een maand veel kunt zien en ervaren, van relaxen tot avontuur, stad, cultuur en natuur.
Het gaat om de periode eind juli - eind augustus.

Ga je mee?

Groetjes!

Wat dacht je van een maand naar indonesie?
Java,bali, lombok en nog wat andere kleine eilandjes hier omheen waar je prachtig kan snorkellen en relaxen. Combinatie van natuur/cultuur. Actief bezig zijn maar waarin een stukje rust toch ook een belangrijker rol speelt.
ik hoop van je te horen.
Groetjes

Jammer genoeg heb ik geen maand vakantie anders dan zou ik met je meegaan naar Bali.
2 a 3 weken zou nog lukken.

Ik ben zelf ook juffrouw maar dan op een middelbare school. Ik ben nog nooit echt ver op reis geweest, maar wil ook de wereld zien!! vandaar dat ik ook een sprong in het diepe maak. Indonesie lijkt mij erg gaaf en mooi.

Hee Kim,

Ik ben Deidre en ben 18 jaar. Ik ben van plan om in de gehele maand juli te gaan reizen in zuid-amerika. Welk land weet ik nog niet precies, maar peru lijkt me erg mooi. Heb jij al plannen gemaakt ondertussen? Ik hoor graag van je,

x Deidre

Voor mij staat er een periode van minimaal 1 maand Japan in de planning. Vertrek zo rond Juni tot en met Augustus. Het is mogelijk met elkaar te reizen, heen of terug of allebei, maar ook om elkaar pas in Japan te zien. De bestemming zal Hokkaido zijn, waar qua natuur, cultuur en infrastructuur je niks te kort zal komen. Klimaat is ook wel lekker, gezonde lucht met een temperatuurtje van gemiddeld 22 graden in de zomer. Voortijds of aan het eind ben ik nog van plan om een weekje Tokyo te doen ivm landen op Tokyo Narita. Lijkt iemand dit wat, laat een bericht achter.

Intussen gaat er al een hele groep naar indonesie in augustus, de meesten ontmoeten elkaar halverwege augustus en dan is het de bedoeling om eventueel een boot te huren en een boottocht te maken als groep langs een aantal eilanden. Ik ga binnenkort boeken aangezien de prijzen snel stijgen. Interesse?
[EMAIL=“ladylarisa@hotmail.com”]ladylarisa@hotmail.com

Hey Kim,
Ik ben Mariëtte, 20 jaar en Onderwijskundestudent. Ik heb net een berichtje gepost: Studenten gezocht vakantie juli/augustus 2008. Ik heb zelf interesse in Azië, maar sta ook open voor andere ideeën. Lijkt me gezellig om met een groepje weg te gaan, cultuur opsnuiven en plezier maken! :slight_smile: Mocht je al iets meer weten of interesse hebben, moet je het maar laten weten. Je kunt me bereiken via [EMAIL=“mhetjes@hotmail.com”]mhetjes@hotmail.com.
Groetjes Mariëtte