Indonesie; Reisgenote gezocht begin 2010

Ik ben Anne, 20, bijna afgestudeerd, en op zoek naar een leuke meid in dezelfde leeftijdscategorie om mijn backpack-avontuur mee te beginnen! (vriendje, vrienden en vriendinnen hebben het druk met de studie/werk)

Ik wil graag in januari/februari 2010 voor ± vier maanden weg, zo en zo naar Indonesie, maar sta ook open voor andere landen! Ben een spontane, nuchtere, zelfstandige meid uit het Gooi maar zonder poespas.

Het wordt mijn eerste verre reis, en het lijkt me leuk om in ieder geval met iemand te starten. Hou van cultuur en dingen doen maar ook van relaxen en feestjes. Misschien heeft iemand zin om een keer een drankje te doen in A’dam en kijken of het klikt.

Hoi Anne,
Ik ben Mirjam, 21 jaar en ik ben rond eind januari klaar met mijn studie. Ik wil daarna ook een aantal maanden gaan reizen. Daarom ben ik nog op zoek naar een leuke reisgenoot!

Indonesië lijkt mij ook erg mooi, met de vulkanen en de orang-oetans etc. Daarnaast wil ik heel graag door Japan trekken rond maart/april (ivm de kersenbloesem). Andere landen in die regio, bijvoorbeeld China, trekken mij ook wel.

Zelf hou ik vooral van cultuur en toeristendingen doen. Verder vind ik het gezellig om lekker te winkelen en hier en daar in de grotere steden het uitgaansleven te proeven. Ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld –> daarmee bedoel ik dat ik graag in schone hostels verblijf, zonder kakkerlakken. Ik ben ook wel bereid daar net iets meer voor te betalen.
Hoe denk jij daarover?

Groetjes, Mirjam

Hey Mirjam,

Leuke reactie! Een kakkerlakvrije omgeving heeft ook mijn voorkeur :stuck_out_tongue: maar ben ook niet het type dat in een hoekje gaat zitten huilen als het een keer niet zo is.
Volgens mij zitten we wel redelijk op 1 lijn. Heb je hyves ofzo?

Groetjes Anne

Hallo Anne,

wat leuk dat je gaat reizen! Ik zelf ga ook een grote reis maken en ben daarvoor opzoek naar een leuk reisgenootje. Ik ben zelf 20 jaar oud en ben van plan om vanaf half december (of januari, ben nog felxibel) voor enkele maanden naar zuid-Azie te gaan (thailand, vietnam, indonesie en nepal) daarna wil ik nog een beetje rondkijken in oost-europa om zo langzaamaan weer terug naar nederland te komen. Zou je mee willen? Dan kunnen we ook nog wat dingetjes samen plannen,

hopelijk hoor ik snel wat van je!

groetjes,