De zomer komt er weer aan dus ben ik hard aan het denken wat voor mooi reisje het dit jaar weer gaat worden. Een week of 3/4 naar Indonesie, Japan of richting Zuid Amerika. Tot nu toe nog niemand voor deze plannen kunnen porren. Dus wie o wie lijkt het ook leuk om in juli er een paar weken op uit te trekken (liefst een vrouw van rond de 30) ? Zelf hou ik erg van een afwisselende vakantie. Wil wat van het land zien (natuur/cultuur), hou van een dagje strand en van een terrasje pakken. :wereld:>>>
Hoi Bianca,
Ik (vrouw 30 jaar) zou graag in de periode eind juni/juli richting bali vertrekken voor ca. 3 weken. Ik zat zelf te denken om een los ticket te kopen en via een privé rondreis bali te verkennen. Wat zijn jou plannen/ideeën?
Groetjes Carmen
Hoi Bianca,
Ik weet niet of je inmiddels al verder bent met je reisplannen. Indonesië, maar ook Costa Rica/ Panama staan op mijn lijstje met landen waar ik graag heen wil. Ik ben net als jij 30 jaar en heb al wat reizen gemaakt. Ik zou vanaf 10 juli een week of 4 weg kunnen. Laat maar weten hoe het met jouw plannen staat.
Groetjes,
Natasja
Hoi Carmen en Natasja,
leuk dat jullie gereageerd hebben op mijn oproepje.
Voor Carmen; Ik vind het wel leuker om de reis wat breder te trekken met daarbij Sumatra en Java er ook bij.
Voor Natasja; Had jij al verder ideeen over Indonesie? Costa Rica/ Panama klikt ook leuk, maar eerlijk gezegd zou ik me daar iets meer nog in moeten verdiepen. Misschien dat je me wat hoogtepunten kunt vertellen, dan word ik misschien wel enthousiast ![]()
Ik kan vanaf 3 juli weg.
groetjes Bianca