Spontane gezellige dame van 23 is op zoek naar een reisgenootje die het leuk vindt om wat verder te reizen dan Spanje en Griekenland.
Vrienden willen of hebben de mogelijkheid niet om zo ver te reizen, dus bij deze een oproepje.
Zelf dacht ik aan een groepsreis voor 2,5 week, omdat ik dit nog nooit eerder heb gedaan en misschien wel eens leuk is om te proberen. Zon Zee en strand mag er altijd een paar dagen in, maar niet drie weken lang.
Indonesie (bali/Lombok) lijkt me erg mooi, maar andere ideen zijn ook welkom. Het gaat om de periode van half Juni 2011 tot… (ligt aan de reis)
Midden Amerika is ook nog een optie voor me… ik ben er nog niet uit.
Ideen en opties zijn altijd welkom.
Bestemmingen toppie! Periode minder Waarom eind juni? Sept/okt idd geen betere optie? Evt dat begin juni me ook nog lukt… ma da wordt dan pittig puzzelen
Wat een snelle reacties.
In september heb ik al een ander reisje staan dus dit gaat me niet lukken.
Ik ben nog studerende en zit vast aan school tot 16 juni.
Nog later wordt prijzig ivm het hoogseizoen.
Ik heb het zelfde probleem. ik wil graag naar Indonesie, maar liever niet met een
rondreis. Je kan niet eerder dan juni las ik. Zou je eind juni wel zonder begeleiding door indonesie willen trekken?
Ik ga het liefst rond mei/juni en wil 3 a 4 weken, omdat het al een stukje vliegen is
Je moet maar even laten weten wat je er van vind. Ik ben 24 en heb ook geen ervaring met reizen buiten Europa.
Bedankt voor je berichtje.
Wat later in juni zou eventueel ook kunnen…
Zin om even te mailen? vind ik namelijk makkelijker… dan kunnen we even verder kijken wat we ieder zouden willen/kunnen.