Ik ben op zoek naar een reismaatje voor in de zomervakantie! Ik wil graag een verre reis maken naar een mooi land waarin cultuur, natuur en zon, zee &strand elkaar afwisselen.
Ik ben er nog niet uit welk land dat gaat worden…Indonesie/Bali, Costa Rica, Zuid-Amerika of Canada lijken mij geweldig.
Ik hoop dat er hier iemand uit Den Haag of omstreken is, die een keer wil afspreken om te kijken of het klikt?!
Ik ben trouwens Maaike, 28 jaar en juf op een basisschool in DH. Drie jaar geleden heb ik één jaar rondgereisd door Australie, Nw-Zeeland en Azie, een ervaring om nooit te vergeten
Ik ben ook op zoek naar een reismaatje. Ik heb dit al eens eerder via Wereldwijzer gedaan en dat is goed bevallen. Ik heb ook wat meerdere reizen gedaan, waaronder ook een jaar Australië. Wel alweer 14 jaar geleden. Ik heb nog aardig wat landen op mijn wensenlijstje staan. Voor dit jaar dacht ik aan Indonesië waaronder zeker Bali. Ik ben net zoals jij werkzaam in het onderwijs, Pabo. Wil graag 3 a 4 weken en reis graag redelijk low budget. Kan tussen begin juli en 13 augustus. Graag hoor ik of je nog iemand zoekt.
Ik kan ook vanaf 9 juli tot 30 juli. Zou graag naar Thailand/indonesië/Bali/… gaan deze zomer om daar te backpacken: combinatie van avontuur & ontspanning, low-budget!
Lijkt me ideaal om dat met een groepje van 4 te doen! Ik sta zelf ook in’t onderwijs (in’t belgische ;-)) en woon in Antwerpen.
Ik word 26 jaar in de zomer!
Je plannen klinken goed! Ik ben zelf ook op zoek naar een reisgenoot. In eerste instantie voor Azie (voorkeur voor Indonesie/Thailand), maar Cuba lijkt me ook super. Ben 30 jaar, vrouw, en houd van actieve rondreis afgewisseld met relaxdagen op het strand; liefst op de minder-touristische plekken. Ik woon in Den Haag, dus mocht je nog op zoek zijn: let me know! Kunnen we een afspreken om te kijken of het klikt.
Ik ben Nicole 28 jaar en kom uit Brabant. Ik ben blij dat ik niet de enige meid ben (en ook nog eens een juffrouw) die er op uit wil. Ik heb zelf 25 dagen door Thailand gereisd en ik kan jullie zeggen dat ik de afwisseling van druk Bangkok en een rustig eiland als Koh phi phi helemaal te gek vond!
Dit jaar denk ik aan Indonesië Java Bali lombok ( de eilanden erom heen lijken mij ook geweldig) Ik kan vanaf begin juli vertrekken en wil graag ongeveer 3 weken weg. Ik vind het lekker om actief cultuur te snuiven en lekker te relaxen op een mooi strand. Iemand interesse om kennis te maken en er op uit te trekken?
Ja er zijn hier veel juffen te vinden. Ik ben geen juf maar werk wel in het onderwijs, Pabo . Ik zou heel graag naar Bali en een ander eiland (en) willen gaan. Kan vanaf ongeveer 10 juli weg, kan ook eerder maar heeft niet mijn voorkeur. Kan 3 a 4 weken weg.
Ik ben 39 jaar, klinkt misschien oud maar voel me zeker niet zo en heb zelf vriendinnen van jou leeftijd. Ik woon in Utrecht en heb al verschillende reizen gemaakt. Waaronder Central Amerika, Australië, Marokka, Sri Lanka, Epypte en ook Thailand.
Hier nog een juf (31, Nijmegen), die een mooie reis wil gaan maken! Ik ben vorig jaar in mijn eentje naar Thailand gegaan, het was echt super! Ik zou heel graag nog naar Azie gaan, Thailand of Indonesie liefst, maar wil niet meer alleen. Ik was al bijna een vakantie naar Griekenland aan het boeken, toen het toch echt weer begon te kriebelen om een verre reis te maken.
Ik zou ook al rond de 10e willen gaan voor ongeveer 3 weken.