Eindelijk mijn reis is geboekt, alles geregeld! Ik vertrek dinsdag 16 februari richting Hongkong waar ik woensdag de 17e een tussenstop maak en 's avonds doorvlieg naar Australië waar we zo ongeveer donderdag aan het einde van de ochtend landen!
Ik vlieg met de groepsvlucht van Australian Backpackers 16 februari. Zijn er nog meer mensen die met die vlucht meevliegen? Misschien leuk om alvast in contact te komen!
Leuk hoor! Ik kan er nu al helemaal de kriebels van krijgen en ik ga pas over (bijna) een jaar!! Hoe lang ga je Aussie verkennen? Hoe ben je er eigenlijk bij gekomen om deze reis te gaan doen?
Haha jij ook al?! Ik weet niet precies hoe ik er ooit op ben gekomen, ik wilde het al erg lang gaan doen en nu besloten om het ook daadwerkelijk te doen, anders komt het er ook nooit van!
Ik heb niets om voor naar huis te gaan! Zolang ik geen heimwee heb, blijf ik!
Hoe lang ben jij van plan om te gaan?
Tot nu toe bevalt AB goed. Vriendelijke mensen, kunt ze mailen en bellen met iedere vraag die je maar hebt! Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe ik m’n eerste week ervaar… Het is wel fijn dat je bij AB in de eerste 4 dagen een soort begeleiding hebt wat betreft al het papier werk!
Dat lijkt me serieus leuk! Ik heb geloof ik ergens gelezen dat je 22 bent?
Ik ben (tegen die tijd) 24, dus toch beetje bijna dezelfde leeftijd? pb me anders je hyves, dan kunnen we echt in touch keepen ?