Ik ben een 20 jarige Amsterdammer die een half jaar gaat stoppen met haar studie Economie, om te gaan reizen. Ik wil zo´n 3 maanden gaan reizen en mijn voorkeur gaat uit naar Australie. Ik heb pas deze week besloten mijn reis door te zetten en het lijkt me leuk om in contact te komen met mensen die ook begin februari weg willen. Misschien kunnen we samen heen reizen (ik heb nog geen vlucht geboekt) en er zullen nog meer dingen geregeld moeten worden, en meerdere personen weten altijd meer dan 1 persoon…bovendien is het een stuk gezelliger! Dus lijkt het je leuk om in contact te komen, reageer dan op deze topic en misschien kunnen we binnenkort wat afspreken!
Groetjes Lisa
Hoi Lisa,
Ik ben 23 jaar en kom uit Spijkenisse. Ik ben ook van plan van om begin februari naar Australië te gaan. Misschien kunnen we wat mailen en of afspreken
Mijn mail adres is dvanholstein@gmail.com.
Groetjes, Deborah
Hoi Lisa,
Ik zit er ook aan te denken om voor langere tijd weg te gaan, en Australie spreekt me erg aan! Het lijkt me heerlijk om een campervan te kopen/huren en rond te gaan trekken. Maar in je eentje lijkt me dat niet zo’n fijn idee haha. En aangezien ik de jackpot nog niet heb gewonnen, zal ik onderweg ook wel wat moeten gaan werken.
Ik ben trouwens Iris, woon in Nijmegen en word in januari 25. Als je geinteresseerd bent kun je me bereiken via [EMAIL=“irish_024@live.nl”]irish_024@live.nl
Groetjes!
Hallo allemaal,
Ik ben Anita, 23 jaar (dan 24 jaar) en bijna afgestudeerd in economie. Ik ben van plan om eind februari richting Australië te vertrekken voor ongeveer 2 maanden. Misschien is er een mogelijk om onderweg een paar dagen of meer samen te reizen. Heb je interesse dan kan je mij bereiken op het volgende mailadres: [EMAIL=“anitagoesdownunder@live.nl”]anitagoesdownunder@live.nl
Groetjes,
Anita
Hoi allemaal!
Arjan hier, 22 jaar. Ik vertrek 16 februari richting Sydney met de groepsvlucht van Australian Backpackers. Hebben jullie al overwogen om met zo’n organisatie mee te gaan? Kijk eens op hun site, staat erg veel info op!
Groeten Arjan
Hallo allemaal,
ik ben ellen en ben 22 ( bijna 23 ) jaar oud. ik wil ook heel graag naar australie om daar te gaan reizen, daarna wil ik misschien nog doorreizen naar new zeeland of amerika! het liefst wil ik volgend jaar eind oktober eind november weg gaan omdat dan in australie het weer het beste is.Het lijkt me leuk om met een clubje mensen daar heen te gaan en met dat clubje rond te reizen!
mijn vraag alleen bij de australie backpackers…blijf je dan altijd met de hele groep bij elkaar of ga je ook uit elkaar?
als iemand het leuk vind om met mij mee te reizen dan hoor ik dat graag: [EMAIL=“ellen_huis@hotmail.com”]ellen_huis@hotmail.com! ik heb er zin in!!
groetjes ellen
@ Ellen
Het voordeel van AB is dat je met een groepje vliegt, in Sydney wordt opgevangen, al je papieren worden geregeld, een rondleiding door Sydney krijgt en je hebt een slaapadres voor 4 dagen! Daarna kan je doen en laten wat je wilt met wie je wilt! Dat is het even kort samen gevat! Check het allemaal even op hun site!
Groeten Arjan
He arjan,
dankje wel…het is voor mij de eerste keer dat ik op reis ga. Vind het best lastig om alles uit te zoeken maar idd op die site word je wel goed geholpen! bedankt…
groeten ellen