In mei naar Australie

:wereld:hey hey allemaal zijn er toevallig nog meer mensen die 12 mei naar australie gaan om voor 1 jaar te backpacken
Laat het me even weten…

liefs amy

Hi AMy,

Ik zit nu in Indonesie maar wil graag half mei (staat nog niets vast) naar Australie tot eind jun (27jun) moet ik weer in Singapore zijn. Maar misschien kunnen we een deel samen reizen. Ik ben pas net op t idee gekomen omdat bij nader inzien 3maanden indonesie mij toch niet zo aanstaat. Java vind ik tot nu erg tegenvallend. Laat maar wat horen als je ideeen hebt!

Groetjes,
Saskia

hey hey saskia ik zelf vlieg 12 mei naar australie en kom denk iets van 14 mei aan in sydney.Ik heb mijn reis geboekt via backpackers groepsreis en ik trek dus de eerst 5 dagen op met de groep en van uit daar worden we vrij gelaten hihihihi ik heb zelf een reismaatje ontmoet(jonge) die ook uit mijn stad komt samen hebben we besloten voor de veiligheid om samen ook te gaan reisen we gaan 8 maanden australie doen en twee maanden indonesie en 2 maanden jakarta en dan denk weer terug naar nederland.
Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd… maar mischien is het zo wie zo leuk elkaar in australie te ontmoeten en van uit daar maar even kijken hoe of wat verder.je bent in iedergeval welkom om evt met ons een stukje mee te reisen. heb je zelf al een idee wat je wil gaan doen als je in australie bent.
je kan je evt aanmelden op danieta.waarbenjij.nu om mijn evt te volgen waar ik uit hang zeg maar hahahahah
dit is mijn mail adres,je kan me ook even aanmelden op msn [EMAIL=“danieta@msn.com”]danieta@msn.com

spreek je snel dikke knuffel amy

Dag Amy,

Gewoon uit interesse…wat is jouw reisroute voor de 8 maanden Australië en al enig idee hoe je deze wilt afleggen?

groeten Jeroen

hey hey jeroen ik heb exspres ngeen route uitgestippelt want na alles verhalen gezelezen te hebben (zo ongeveer) less ik dat iedreen zijn reis toch drastisch veranderd.Ik zie wel waar het schip heen vaart hihihihi ook wat betreft werk gewoon lekker genieten…
waneer ga je zelf naar australie jeroen //?

liefs amy

Dag amy,

Ik zit zelf te denken aan augustus/ september. Ik wil dan ook voor een langere perioden gaan en het land verkennen met een eigen gekochte auto. Maar zoek nog een mede reisgenoot. Maar dat wil nog niet echt lukken.

misschien is dat gezamelijk reizen naar sidney wel de uitkomst, want zo kom je georganiseerd genoeg mensen tegen… Maarre, ik wil eigenlijk beginnen in Perth en dan vervolgens naar het noorden.

Iets voor jullie om naar Perth te reizen? Vervolgens met mij een auto te kopen en dan naar het noorden te reizen: darwin -> vervolgens midden van het land -Tennant Creek-Ayers Rock en Alice Springs -> richting het zuiden, etc etc. Ik zag dat de Australische Dollar op €1,90 vandaag staat!! dus dan kunnen we misschien wel zelfs een ferarri kopen :wink: hahah

Think about!!! het kan gezellig worden!! en zo niet, dan toch.

Groetjes Jeroen
ww.jhuman.hyves.nl (dan weet je wie ik ben)